OS-tråden fälttävlan

Jag har en kompis som lyssnat på radion istället - det verkar ju vara en bättre kommentator på sitt sätt :D

Visst är väl Lindas poäng helt okej?
 
Helt ok av Linda, ungefär som förväntat, rejäl miss i galoppen men bra travprogram.

Linda verkade nöjd trots galoppmissarnaoch taggad inför måndagen.
" Nu börjar hårdrocken"
 
Jag får väl sticka ut hakan och säga att jag tycker Linda och Henrik gör ett bra jobb. Det märks att de har kul, och att de två trivs ihop. Lite faktafel och grejer kan jag ta, deras humör smittar av sig på mig. Sånt gillar jag, inte så himla allvarligt hela tiden.

Var inte så jätteimpad av Lindas ritt. Första gången jag såg den hästen, och det såg kämpigt ut. Fin trav däremot!
Men jag har inte så höga förväntningar på någon av svenskarna i dressyren..Men så kul att det år igång nu!
 
En fundering: är det bra eller dåligt att ha en ledig dag imorgon? Har de som rider idag en fördel el nackdel jfr med de som rider imorgon? Eller spelar det ingen roll?
 
Hjälp! Jag fattar inte hur jag gör för att kolla på sändningen i efterhand på Viaplay? Tänkte kolla ifatt nu när det verkar vara paus..
 
Vilken lång paus...
Jag som sitter i garaget och kollar på när sambon renoverar mina bromsar på bilen. Vad ska jag göra nu istället ända fram till 18.30?
 
Hur gör man? Har bara fattat hur man ser en sändning som är helt slut men på Viaplay ska man ju kunna se en pågående sändning från start? (Fälttävlan står som pågående.)

Jag drog bara tillbaka sändningen på "tidslinjen" längst ner, spolade tillbaka liksom, fattar du?
 
W
En fundering: är det bra eller dåligt att ha en ledig dag imorgon? Har de som rider idag en fördel el nackdel jfr med de som rider imorgon? Eller spelar det ingen roll?

Jag är ingen expert, men känns ju bra. De kan ju göra typ vad de vill imorgon.
 
W


Jag är ingen expert, men känns ju bra. De kan ju göra typ vad de vill imorgon.

Jag undrar varför Aspe startar sist i laget? Med tanke på åldern, hade det inte varit bättre att den gick dressyren idag och blir inte vilotiden mellan hoppning och terräng längre om den går terrängen tidigt?
 
Den är orutinerad och ska inte ut och prova terrängen först.

Fråga från mig som blivit nörd, vad är det för underlag som Lars Roepstoff varit med och satt? Ser ut som fibersand,dvs noll glidmoment. Bra fäste men inte alls bra för lederna. Men som sagt intresserad om någon vet mer exakt?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp