OS-kandar.

FadeAway

Trådstartare
Hur är de i stl? Någon som har måtten? :angel:
Har för mig att de är rätt små i stl Full. Finns väl x-full med eller hur är det?

Sv: OS-kandar.

ja det finns. den stl kalla 3, 2 är full och 1 cob.
jag har provat 1 på min stora och det gick näästan.. :p tycker dom är ganska normala.

Mjo jag är sugen på ett rundsytt och min skrutt ligger mellan full och x-full. Har ett rundsytt kawalkade samt ett rundsytt stübben i stl full som passar men jag vill inte beställa fel.

Fast jag får nog vänta ett tag ändå men det känns ju enklare att hitta stl 2 än stl 3 :D

Jag har deras rundsydda kandar i storlek 2 och tycker det är ganska litet. Åtminstone mindre än en vanlig storlek full. Det är dock inga problem att använda till min högst "normala" fullstorlek-häst, men knäpper allt bland de yttersta hålen.

Kanske skiljer det mellan vanliga och rundsydda?

Jag har deras rundsydda kandar i storlek 2 och tycker det är ganska litet. Åtminstone mindre än en vanlig storlek full. Det är dock inga problem att använda till min högst "normala" fullstorlek-häst, men knäpper allt bland de yttersta hålen.

Kanske skiljer det mellan vanliga och rundsydda?

Tycker också att de rundsydda (har inga egna, men gjorde praktik i ett dressyrstall där det fanns ett kandar samt 2-3 såna träns) är små i stl.

fast om han ibland behöver extra full så skulle jag alltid ta det i dom märken där det finns.. det är finare om inte allt sitter i sista hålet. men stl 3 brukar dock kosta 10% mer på många ställen.

Jag har strlk 1 i det rundsydda tränset på mitt halvblod. han får ha allt i innersta hålen...

tycker att de är normala. Min häst har på gränsen till x-full, men kan lätt ha full i OS.

har storlek 2 på mitt och det passar 3 hästar med olika storlekar på huvudet, ena x-full, full och 3dje cob

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
601
Senast: Zpunk
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 011
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Charlotte Dujardin stängs av i ett år av internationella ridsportförbundet. Orsaken är videon som läckte ut när den 39-åriga brittiska...
2
Svar
27
· Visningar
2 111
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
843
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka