OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Sv: OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Haha precis, jag inser ju också att det är lite tramsigt :p

Bara dom inte får för sig att peta in Halvarsson i stafettlaget.

Jo vi vill ha Halfvarsson i staffetten om han är frisk!
Halvfarsson, Rickardsson, Olsson, Hellner vill jag se. Alt att man byter plats på Olsson och Hellner. Nelson får hoppa in på klassiska delen om någon är sjuk.

Jo vi vill ha Halfvarsson i staffetten om han är frisk!
Halvfarsson, Rickardsson, Olsson, Hellner vill jag se. Alt att man byter plats på Olsson och Hellner. Nelson får hoppa in på klassiska delen om någon är sjuk.

Är inte banan för tuff för honom? Jag vill se Nelson, Rickardsson, Olsson, Hellner.

Är inte banan för tuff för honom? Jag vill se Nelson, Rickardsson, Olsson, Hellner.

Är Nelson bäst på klassiskt? Om Olsson visar god form på 15 km känns det som bästa uppställningen. Halvarssons känns för osäkert.

Är Nelson bäst på klassiskt? Om Olsson visar god form på 15 km känns det som bästa uppställningen. Halvarssons känns för osäkert.

Fått för mig att han är något starkare i klassiskt, men jag kan minnas fel. Om inte Halvarsson visar superform på 15 km så ser jag hellre Södergren än honom faktiskt om någon skulle bli sjuk/Olsson inte åker.

Inte på en startsträcka.
Som Halfvarsson fan skulle jag kunna tänka mig på en senare sträcka med. Men då är det mer gambling, guld eller total pannaka med en övervägande risk för det senare :D

Herr stafetten blir rolig, damerna därimot :crazy: Kalla skulle behöva klonas :p

kl

Det som är så kul med OS är att man kan sitta och bli helt fast i en sport man tidigare inte visste något om över huvud taget :D Sitter just nu och kollar finalen i puckelpist, spännande!

Jag också! Älskar att kolla på skidor och snö och hopp :love: men avskyr egentligen bedömningssporter.

+ Zassoo & Niyama

Då kan jag skarpt rekommendera slopestyle på torsdag morgon och förmiddag. Skitkul att titta på och vi har klar medaljchans där dessutom!

Kan du säga åt min kursledare att jag absolut inte kan komma till universitetet på torsdag? Gärna imorgon också så jag inte missar sprintfinalerna :D

Kan du säga åt min kursledare att jag absolut inte kan komma till universitetet på torsdag? Gärna imorgon också så jag inte missar sprintfinalerna :D

Jag bor ju nära, så jag kan ta snacket med kursledaren :up: allt för att du ska få se OS!

Ja, så vansinnigt bra!! Även om det är Big Air som är hans bästa gren egentligen. Såg du årets X-games?

Ja herregud. Jag fattar att hon som ville ha foto på hjälmen stoppades, men ett sorgeband?!

Toppen, då säger vi så! :D

Marie, håller med. Riktigt dåligt av IOK.

Liknande trådar

Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30