OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Sv: OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Jag är så in i bomben imponerad av Cologna. Och bra lopp av Hellner, förstås! Men Colognas comeback alltså. Wow!

SILVER!!!!! :banana: Otroligt imponerande av Hellner! och Cologna, herregud vilken comback!

Dessutom, alla fyra svenskar bland de 14 bästa, underbart! :)

Det bådar oerhört gott inför kommande tävlingar!

Isola är helt utmattad av all spänning:

1604813_363398760468477_682127361_n.jpg

*knapp*

Lerdala, lerdala, den vackraste platsen som finns på vår jord. *sjunger en truddelutt*

Fan va gött!

Underbart, silver till Hellner:bump:
Men vilken nagelbitare, glömde visst maten i ugnen, luktar lite bränt nu ..

Och Cologna, hur imponerad blir man inte av honom? Så himla välförtjänt!

Kul att Södergren åkte så pass bra, det trodde jag inte. Naturligtvis kul med Hellners medalj och de andra svenskarnas placeringar, men det var ändå ungefär vad jag hoppades på.

Jag är jätteglad att Södergren fick bevisa sig lite, att han inte är en föredetting än ;) Jag är svag för honom. Och så jäkla kul för Hellner! :banana:

kl
Jag vet inte hur jag ska överleva att jobba 8-17 utan tillgång till tv hela veckan :crazy: Hade det gått på SVT hade jag kunnat kolla via dator typ hela tiden, men med jäkla Viasat måste jag ju betala... :rage:

Jag lyckades snika till mig tillgång till TV3 just idag (ehmmm... på jobbet) och är helnöjd med det! Härligt spännande och medaljglädje på slutet, precis som det ska vara. Nu måste ju bara stafetten ses på något sätt också. Känns lovande med denna start.

Jag funderar på att köpa... Även om jag gillar mer när SVT har OS så tycker jag inte att 279 är så farligt...

Jag funderar också på det, men det tar emot av ren princip :p Men vi snackade om det i klassen, det går tydligen att se från 4 IP-adresser samtidigt och då skulle jag, min man och 2 klasskompisar kunna se samtidigt. Då blir ju kostnaden nästan ingenting.

Jag tänkte också lite så, av ren princip... Men sen inser jag att det känns lite befängt att tänka så. Ska viasat låta bli att försöka få OS-sändingarna för att det blir synd om folk och SVT annars? Det är ju inte riktigt så det fungerar... :D

Och att få se 4 samtidigt är rätt så generöst ändå!

Det är än så länge bara jag och zass som kollar på mitt inlogg, vill du hänga på? :D

Haha, jaa, varför inte! Ska jag PMa eller PMar du mig? ;)

Liknande trådar

Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30