OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Sv: OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Min sambo blev lite deppad när han insåg att det inte är så mycket OS på ettan, tvåan, fyran och sexan, vilket är de kanaler vi har. Finns det nån kanal man kan skaffa lite snabbt där de visar OS?

Men det är på datorn, va? Han vill se på tv. :D

Då måste du nog skaffa Viasatkanalerna. De är väl på dom och tv3 och tv10 som OS går mest på eftersom SVT inte har rättigheter..eller hur det var..?
Tror SVT bara har ngt program kvällstid och inte visar hela matcher/ tävlingar.

Trean och tian visar, annars är det väl Viasats sportkanalerna som gäller.

Kl

Kul att OS startar nu, även om det faktum att det arrangeras i Ryssland känns sådär.

Jag kommer följa längdskidor slaviskt. Den enda vintersporten jag är insatt i och följer annars också. Men bara för att det är just OS så kanske man kommer fångas av annat också, rätt som det är så sitter man där och följer en curlingmatch eller nåt :p

Ngn som har ngn åsikt om invigningen såhär långt? Jag gillar alltid när länderna går in!

Tittade när länderna gick in, men sen orkade jag inte lyssna mer på Göran vad-han-nu-heter. Invigningen kändes inte jätteroande i alla fall.

Tur det är skiathlon imorgon.

*kl*
Nja invigningen var så där tycker jag! Jag längtar till imorgon när tävlingarna drar igång!
Jag tror stenhårt på Sven i slopestyle bland annat!

Tittade när länderna gick in, men sen orkade jag inte lyssna mer på Göran vad-han-nu-heter.

Ja, det var den sämsta kommentatorn nånsin! Efter 3o minuter tänkte jag "att de plockar nog bort honom innnan programmet är slut", men han fortsatte säga helt konstiga saker.

*kl*
Nja invigningen var så där tycker jag! Jag längtar till imorgon när tävlingarna drar igång!
Jag tror stenhårt på Sven i slopestyle bland annat!

Japp. Jag kommer vara bänkad framför TVn. Håller tummarna.

Jag ska kolla på viaplay och hoppas mitt mobila bredband inte går över maxgränsen på ett par dagar i alla fall :D Jag kollar ALLT när jag kollar OS men det som är mest intressant är alla skidsporter och hockeyn.

Jag hade velat se invigningen igår men va tyvärr inte hemma. Nån som vet ifall den går i repris eller finns att se någonstans? Jag har inte viaplay :(

*kl*
Åh jag tycker att Sven gjorde det bra. Men han fick lite snåla poäng för sitt andra åk tycker jag!

Snart börjar skiathlon!

Men jag vill ha Hård och Blomqvist som kommentatorer som vanligt ju :mad:. Hur är TV3:s kommentatorer tro, ska man stänga av ljudet och lyssna på Radiosporten istället?

Björgen går på medicin. Jag tror att det är det som skiljer.

Liknande trådar

Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025