OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Sv: OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Silver!!!Woho!
Guldet rättvist till Björgen, världens bästa skidåkare!

Kalla :)

Ska bli spännande att se vad hon kommer att göra på 10km :bump:

(örk vilka fula os kläder sverige har, fast verkar iofs som om många länders designers haft konstant hjärnskakning eller nåt...)

kl

Varför varför varför går det inte på SVT? :( Har inte viasatkanaler och vet inte om det känns försvarbart att betala viaplayabbonnemang med csn-pengarna... blääää. Hade jättegärna velat se :(

kl

Varför varför varför går det inte på SVT? :( Har inte viasatkanaler och vet inte om det känns försvarbart att betala viaplayabbonnemang med csn-pengarna... blääää. Hade jättegärna velat se :(

För att ViaSat hade mer pengar. ;)

Och humor, med tanke på att det stod på deras hemsida att de tackade SVT för förtroendet att sända OS... Jo men visst, eller så bör de tacka för att de hade såpass mycket pengar att de kunde köpa det, och få ännu mer pengar från alla som tvingas betala för att kunna se OS...

Och humor, med tanke på att det stod på deras hemsida att de tackade SVT för förtroendet att sända OS...

Haha!

Tycker ändå det är rätt skönt att slippa SVT. Tycker dock Elofsson hade kunnat få vara expertkommentator istället för Öhrstig, och den andra snubben med noll koll hade gärna fått bytas ut.

Mellon och nobelfesten är viktigare! (jepp, jag är fruktansvärt bitter).

Alltså Kalla :love: Tänka sig att denna människa var på samma tävlingar som mig back in the days :p

kl

Du får låna mitt inlogg, kolla PM!

Måste tacka här också, så underbart snällt av dig Tassen! :love:

kl

Jag förstår ju varför Viasat fick sändningsrättigheterna, det var mer ett sånt där "WHY GOD, WHY?! :arghh:" haha!

Viasat kommer säkert göra bra sändningar de också, men jag saknar Jacob Hård som kommentator :)

Trist att Haag blev petad förresten. Känns som att detta borde varit en av hennes bästa distanser och dessutom lär hon behöva lopp innan stafetten. Fattar inte alls varför Britta fick åka?!

Har för mig att Haag tyvärr inte gjort några bra resultat denna säsong och Britta har gjort några ok resultat. Haag har ku tyvärr inte kommit upp igen på den nivå hon var när hon tog OS-medaljerna.

Har för mig att Haag tyvärr inte gjort några bra resultat denna säsong och Britta har gjort några ok resultat. Haag har ku tyvärr inte kommit upp igen på den nivå hon var när hon tog OS-medaljerna.

Nej, Haag har inte lyckats alls. Men hon hade några ok lopp under Tour de Ski och dessutom passar skiathlon henne mycket bättre än Britta.

Om Haag ska få chansen att visa var hon står innan stafetten så är det bara 10 km som gäller, en distans som hade passat Britta bättre än dagens. Frågan är vilka som får åka då?

Kollar ni störtloppet? Gillar verkligen Anja som expertkommentator.

Vi sov för länge så vi såg bara åkare med höga startnummer :(
Hade vi någon svensk med där?

Liknande trådar

Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025