OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Sv: OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Haha, satt också och kollade på det :D Synd Spett körde bort den lilla chans han hade.

Brann hon för sporten eller brann hon för sporten hon som kommenterade?:)

Och vilken final... Intressant, minst sagt.

I övrigt verkar svenskarna gilla silver. :D

Kul med två svenska medaljer, men fruktansvärt tråkigt med så många fall. Framför allt i finalen men även i hela tävlingen.

Vad hände med Jönsson?!

Tyckte det funkade rätt bra att bara lyssna på radio, men den där sprintfinalen skulle man ju ha sett!

Ja, verkligen! Extra trist när en final ska avgöras på sånt. Måste ju ha varit några muskler som inte ville vara med på honom där i backen eller nåt?

*kl*

Såg finalen först nu då jag varit borta. Det där var en himla märklig tillställning, alltså. Folk föll som käglor i kvalet, masskrasch i herrfinalen.

Hatten av för Hattestad, otroligt bra kört. Och vad roligt att Theodor fick sin första medalj!

Och nu ska väl Northug sluta... :D

Han skulle visst inte sluta ändå för att Hattestad vann över Emil eller nåt sånt.

Ja jag antar att det inte var nån som trodde på honom! Det gick väl att gissa att han skulle komma med nån sån kommentar efteråt!
Men jag såg nu att norska ledningen kunde tänka sig att peta honom från resten av os!

Jag bara "älskar" Emil! Vilken människa. I min bok den trevligaste idrottaren av alla!

Ja, han verkar väldigt trevlig och ödmjuk!

Jag är glad att Haag får åka imorgon. Synd bara att hon inte fick chansen i skiathlonen eftersom masstart säkert hade funkat bättre för henne.

Förövrigt verkar det jävligt varmt där borta?!

Slopestyle! Morgon och förmiddag. Börjar redan 7.10...

Liknande trådar

Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern