Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fattar inte heller? Det där var ju både bättre och stabilare än sista i kvalet och ändå så lite ökning?
Funderar på om det fungerar som i de flesta bedömningssporter, att domarna hellre går ut lite för lågt än lite för högt... Men kändes ju lite skumt, helt klart. Men jag har antagligen missat nåt. Kommentatorerna säger att poängen är extremt bra i sammanhanget, så jag antar att det stämmer?
Haha eller hur? Men han har ju valt det själv eftersom han fått dem specialsydda...
Malin: Ja, helt klart. Och än så länge hade ju fem av åkarna, som nu har lägre poäng än Henrik, högre i kvalomgången än Henrik har nu, så jag antar att det är rätt bra ändå.
Sen får man väl se det positivt, han har ett "säkert" bra åk som lär ge honom en okej placering, nu kan han satsa allt i nästa utan att riskera att förlora något, liksom.
Åh, trist. Men det är sjukt bra åkare med och han gör en riktigt bra insats. Synd att inte allt gick helt perfekt. Och att inte Big Air är med som gren.
En sjätteplats i alla fall. Vad jag irriterar mig är poängen från ena domaren i hans andra åk. Nu hade det väl inte räckt till pallplats ändå, vilket väl är tur, så det har ingen extrem betydelse för resultatet. Men det ser ut såhär:
Hästmänniskan Tycker det låter tråkigt, varför är inte ridläraren med och visar och pratar lite om hästarna och hur man hanterar dom och vilka olika...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.