OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Sv: OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Fy Fabian vad bra dom är!
Alla efter en säsong med diverse skador! Grymt gjort av alla tre!

kl
Härligt med två nya medlajer!! Måste ju vara stora favoriter inför stafetten nu :D

kl

Åh så ledsen jag är för att jag inte sett några skidor alls på hela veckan :arghh: Idag var första dagen jag inte hade tid att tänka på det i alla fall, en liten tröst... Men imorgon ska jag inte lämna soffan :p

Hellner kom in på en tionde-plats, tror inget direkt hände han körde nog så bra han kunde

Jag har tippat 2-1 till Sverige i hockeyn, känns inte riktigt som så just nu :meh:
Å andra sidan tippade min kollega 5-1 (och han är fd hockeyspelare på ganska hög nivå)

Laget till dam-stafetten
Ingmarsdotter-Wiken-Haag-Kalla

Riktigt nervös för första sträckan :eek: Skiter den sig så kommer vi nog tappa hela vägen fram till Kalla och hon kommer inte hinna köra upp till medalj.

Funderar på herrstafetten. Nu måste det väl nästan bli Nelson, Richardsson, Olsson, Hellner? Inte nödvändigtvis i den ordningen då.

kl

Nu har jag tittat ikapp på 15 km-loppet, vilken form de svenska åkarna är i alltså! :bow: Lite ledsen att jag missar damstafetten imorgon, men på söndag ska jag banne mig kolla live :D

Jag håller nog Ingemarsdotter före Erikson ändå, men håller med om att Lindborg kanske vore säkrast.

Sen tror jag mer på Halvarsson än Nelson, 10 km pallar han väl? Tycker det är på sträckor längre än så som han brukar stumna.
Från en som har noll koll för stunden, det är väl fristil?

Känns som Halvarsson kan gå hur som helst. Nelson känns faktiskt tryggare.

Hellner har ju i alla fall åkt så pass bra så mardrömsscenariot med Halvarsson på sista sträckan lär inte bli verklighet. Tur.

Aha, så hälften av sträckorna är fristil och hälften är klassiskt? Jag har inte alls hängt med i år som du märker :p

Då är jag med i resonemanget!

Liknande trådar

Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama