Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anna har haft ett par riktigt dåliga år.. Väldigt osympatisk kommentar. Hon tillhörde laget så varför står inte hon med i din mening "guld till..."?
Niyama hintade väldigt subtilt ( ) och jag tar på mig uppdraget.
På fredag inleds något av det mest fantastiska som finns, de olympiska spelen. Det är de 22:a vinterspelen och de går av stapeln i Sotji, Ryssland, 7-23 februari.
Åttioåtta länder kommer delta och det räknas med att fler än 2 500 aktiva kommer tävla. Det blir totalt 98 tävlingar i sju sporter och 15 discipliner.
Här kan vi tippa, önska, njuta, älska och sörja. (Helst inget sörjande för det är så tråkigt!)
TV-schema finner ni här.
Fast hur många såna kommentarer finns det inte redan om Haag? Jag tycker det räcker med pikar och gliringar om henne.
Hon gjorde ett okej lopp. Inte så mycket mer kanske, det håller jag med om. Jg tycker inte heller hon har så mycket mer att hämta i fortsättningen av OS. Men med tanke på hennes säsong och de senaste åren så tycker jag hon gör det jävligt bra idag. Kalla är fantastisk och henne kan man inte lovorda nog mycket, men hon vinner inte en stafett ensam. Man vinner eller faller som ett lag.
hakka pelle ruotsin naiset
skräll i hockeyn och bragd i skidor
Fast hur många såna kommentarer finns det inte redan om Haag? Jag tycker det räcker med pikar och gliringar om henne.
Hon gjorde ett okej lopp. Inte så mycket mer kanske, det håller jag med om. Jg tycker inte heller hon har så mycket mer att hämta i fortsättningen av OS. Men med tanke på hennes säsong och de senaste åren så tycker jag hon gör det jävligt bra idag. Kalla är fantastisk och henne kan man inte lovorda nog mycket, men hon vinner inte en stafett ensam. Man vinner eller faller som ett lag.