Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lotta jobbar för SVT.Saknar Lotta, alltid gillat henne. Var är hon nu för tiden (har ärligt inte koll, har varit dålig på att följa ridsport innan OS)?
Ahaa, såklart det är därför. Inte ens tänkt på det.Lotta jobbar för SVT.
Jag tycker Linda är bra ändå
Lotta jobbar för SVT.
Tycker inte riktigt hon kommunicerar med Henrik, känns som att hon är där själv. Han säger något och får knappt respons från henne.Lotta jobbar för SVT.
+ @SpikeTycker inte riktigt hon kommunicerar med Henrik, känns som att hon är där själv. Han säger något och får knappt respons från henne.
+ @Spike
Hon är tävlingsryttare, inte journalist/mediautbildad. Jag baserar mina förväntningar på det
Det var första start, hon kan väl få komma in i rollen?Fast som tävlingsryttare ska hon väl se när hästen river?!
FEIs Instagram.Finns det nånstans där man kan få se hindren mer i detalj?
Vet faktiskt inte, funderade också på det! Men det var inte den incidenten jag tänkte på, utan generellt när de pratade om annat innan.Frågan är om de sitter med varandra? Eller? Henrik kanske försökte få kontakt med någon annan?
Haha, hon är faktiskt utbildad journalist har jag för mig.+ @Spike
Hon är tävlingsryttare, inte journalist/mediautbildad. Jag baserar mina förväntningar på det