Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom sÄg att muren kom nÀrmare och kÀnde att den kommer hon inte klara av allsBra de blÄste ut henne men de borde gjort det betydligt tidigare!
Det Àr en illusionLutar den dÀr muren eller Àr det en visuell illusion? Jag förstÄr inte vad det Àr jag tittar pÄ.
Tror att det var nĂ„n som tĂ€nkte att dĂ€r gĂ„r grĂ€nsen för vad de orkar sĂ€tta upp igenâŠDom sĂ„g att muren kom nĂ€rmare och kĂ€nde att den kommer hon inte klara av alls
I första omgÄngen hade en man som jag inte minns namnet pÄ 40 fel, sÄ dÄ var det inte en sÄn grÀns i alla fall.Var 32fel max enligt regel, eller blev hon utblÄst pga riskfylld ridning/annat skÀl?
För dÄlig/farlig ridningVar 32fel max enligt regel, eller blev hon utblÄst pga riskfylld ridning/annat skÀl?
TÀnkte precis skriva samma sak.Om nÄgon av hÀstarna före inte gÄr igenom fÄr Roffe den platsen. Jag vill ingen hÀst nÄgot ont men jag hoppas att nÄgot hÀnder som gör att Roffe fÄr rida i morgon.