OS Hoppning 2024

Uppskattar de ryttare som Àr kloka nog att tacka för sig nÀr felen börjar ramla in. Men en övre grÀns pÄ internationella tÀvlingar hade varit uppskattat, för sÄklart finns det alltid nÄgon stolle som ska fortsÀtta rida fast de river sÄdÀr allt.
 
Om nÄgon av hÀstarna före inte gÄr igenom fÄr Roffe den platsen. Jag vill ingen hÀst nÄgot ont men jag hoppas att nÄgot hÀnder som gör att Roffe fÄr rida i morgon.
 
Om nÄgon av hÀstarna före inte gÄr igenom fÄr Roffe den platsen. Jag vill ingen hÀst nÄgot ont men jag hoppas att nÄgot hÀnder som gör att Roffe fÄr rida i morgon.
TĂ€nkte precis skriva samma sak.
Hoppas nÄgon inte travar rent imorgon

 

Liknande trÄdar

  • Artikel
HĂ€stnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta pĂ„ grund av en lindrig skada pĂ„ hĂ€sten Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrĂ„n oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
HÀstmÀnniskan Okej gÄr rÀtt pÄ sak. IgÄr var jag och provred 2 stycken ponnys. BÄde superfina i samma prisklass. JÀmngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen trÄd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
65 987
Senast: Novali01
·
GnÀgg Det kan ju inte bara vara jag som gÀrna kryper ner i soffan och tittar pÄ lite hÀst? Jag har pÄbörjat en lista med hÀstrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 785
Senast: Rosett
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Felin hyperestesi

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp