OS - hemsida?

draken

Trådstartare
Är det någon som vet om det finns löpande resultat från fälttävlan i OS på någon hemsida?
Tycker att det är vansinnigt spännnade att följa med vartefter de rider.
Vet ni också om det kommer att visas ngt på tv? Kanal? Tidpunkt?

Sv: OS - hemsida?

På hemsidan hastryttare.se (tidningen Häst och ryttares hemsida)
så kommer det upp nytt info om alla ridsportstävlingar. Just nu står det om fälttävlans dressyren eftersom det är det ända som ridits ännu.
På kanal 24 (svt) så sänds de flesta ridsportstävlingarna det finns även sändningar på svt play tror jag. De sänd oftast kl. 12.00/13.15 (lite osäker själv) men ibland mitt i natten. Som i natt kl. 02.00/03.00 (det sägs lite olika tider) så sänds terrängen i fälttävlan.
Hoppas att du inte missar någon OS sändning på grund av mig nu då :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 449
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
683
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 338
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka