OS-dressyren

Charlotte fick ju högt för det artistiska på t.ex. svårighetsgrad, harmoni, rytm, koreografi och musik fick hon genomgående 9,5 eller 10 av domarna och där är ju kofficienten 4 så det drar ju upp poängen en hel del. Därmed inte sagt att det inte var en bra ritt för det tycker jag att det var. Jättefint genomförd tycker jag iallafall.

Alltså, Charlotte fick 10:or av alla domarna på "harmoni mellan häst och ryttare". Helt sjukt. Man såg ju tydligt hur hon fick jobba med sporre och händer.

Domare C gav Valegro 94% på det tekniska och 99% på det artistiska.
Domare M gav 87,75% på tekniska och 97% på artistiska. Stor spread på det tekniska

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025