OS-dressyren

Sitter på nålar, är som vanligt allt annat en opartisk när det gäller valergo. Det är mer än att de så länge varit så bra. Han imponerar mig, som tävlingshäst och individ.

Det här kan bli spännande. Valegro bra men inte det bästa. Desperados hade bättre energi tycker jag. Sen är ju Valegros program svårare.

Det är för övrigt 34 grader varmt såg jag på AB.

• Gilla
Reactions: KSF
Jag tycker även om jag är ett valergo fan- han såg tung ut idag. Men inga stora missar ja vi får se

Alltså, don't shoot me now, men jag tycker inte Charlotte och Valegro är SÅ bra och SÅ spektakulära nu. Han ser lite rultig och tung ut, vilket leder till att hon hela tiden synligt korrigerar honom uppåt.
Håller med dig. Har alltid älskat både hästen och ridningen. Men nu känns han inte lika magisk. Har vi "vant" oss lite eller blivit bortskämda?? Charlotte ser ut att behöva jobba mycket mer för det nu.

Jag tänkte skriva samma sak som jag ser att några er skrivit. Jag har liksom inte sett dom så många gånger men tänkte vad är det som är SÅ speciellt? Det är ju sjukt höga poäng hon fick...

Synd på alla missar för Dorothee och Showtime men det är nog inte långt kvar tills de är världsettor.'
Hästen är ju bara 10 år.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar