Alltså, kan någon skrädda Fionas frack lite? Hon har ju former, men nu ser det bara säckigt ut
Haha, stör mig också på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, kan någon skrädda Fionas frack lite? Hon har ju former, men nu ser det bara säckigt ut
Tycker synd om henne också. Det är lite som att hon är ju av större storlek, då får hon nöja sig med nåt som går på.Haha, stör mig också på det
En till häst som såg matt ut. Fast Fiona såg också matt ut i sin ridning men det är klart, kanske svårt att vara supertaggad när man vet att man inte har chans på medaljerna?
Synd på missarna. Trevligt med hängande stång men hästen gapade ganska friskt ändå.
Det måste inte vara dåligt. Min gick och drog isär läpparna/visade tänderna när har verkligen koncentrerade sig, oavsett betslingTycker var och varannan häst går och gapar genomgående i programmet
Alltså, jag hoppas på Patrik för att han är svensk, men jag gillar verkligen inte hans ridning. Stångtygeln ser alltid så kort ut och sen gör hans långa överkropp att han ser kutryggig ut. I galoppbytena blir man nästan sjösjuk av att titta på honom.
Men fin häst har han
Det måste inte vara dåligt. Min gick och drog isär läpparna/visade tänderna när har verkligen koncentrerade sig, oavsett betsling