OS-dressyren

En till häst som såg matt ut. Fast Fiona såg också matt ut i sin ridning men det är klart, kanske svårt att vara supertaggad när man vet att man inte har chans på medaljerna?
Synd på missarna. Trevligt med hängande stång men hästen gapade ganska friskt ändå.

En till häst som såg matt ut. Fast Fiona såg också matt ut i sin ridning men det är klart, kanske svårt att vara supertaggad när man vet att man inte har chans på medaljerna?
Synd på missarna. Trevligt med hängande stång men hästen gapade ganska friskt ändå.

Tyckte också hon verkade ha mjuk hand och jag gillade att stångtygeln hängde.

Jag hoppast att dessa tar medaljerna:

1) Valegro
2) Desperados
3) Showtime

Inser att Isabell antagligen kommer ta medalj med, men tycker Weihegold är så tråkig och har som någon sa tidigare i tråden "ingen rygg"...

Roligt men en klassisk kür musikmässigt. Bra som avbrott men ärligt talat så spelade jag mest candy crush under ritten. Och blicken...... jag har fått en hang up nu :p

Alltså, jag hoppas på Patrik för att han är svensk, men jag gillar verkligen inte hans ridning. Stångtygeln ser alltid så kort ut och sen gör hans långa överkropp att han ser kutryggig ut. I galoppbytena blir man nästan sjösjuk av att titta på honom.
Men fin häst har han

Han ÄR kutryggig. Min karl är kiro för ekipage. Han blir rätt störd av PKs rygg.

Fö tycker jag hästen ser jävligt ojämn ut, ofräsch. V bog ser inte helkul ut direkt.
Men ingen blåser ut. Så vi tycker nog olika.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar