Sv: Os 2008

Ja, nu såg jag det också! :D Var lite oroad att det bara var "pölen" som var andra vattenhindret. :crazy:

Jäkla bildproducenter, de vill verkligen inte visa svenskarna... :mad: Vi fick se 3-4 språng av Linda, istället valde de att visa när irländaren stod & klappade om sin häst efter målgång. :devil:

ja håller med!
vem köper svt in bilderna ifrån?
dem e skitirriterande!! man har bara fått se start och målgång på båda svenskarna, kul liksom! :mad:

TV mässigt hade vi verkligen otur med startordningen. Australien och Irland framför och England efter, ingen producent som vågar visa en svenska då.
Men trist är det verkligen.

ne, de är väl så tyvärr.
men man blir j*vligt irriterad ändå...

Jag undrar vad som händer om terrängprovet inte är avklarat till de andra grenarna börjar halv sju. :crazy:

:confused: Det lär vi väl märka, inte så mycket att göra åt isf. Jag är rätt impad att vi får se alla ryttare öht, trodde inte vi skulle få så mycket "egen" tid...

Nej nu ger jag mig, ögonen börjar gå i kors och det är meningen att jag ska jobba om några timmar.
Har tjuvtittat i resultatlistan som iofs inte är helt klar än men iallafall.

Godnatt.

Irriterande bojkott av svenskarna :mad:

Men gud va duktiga dom varit :bow::bow::bow:

Ja det var ju inte den första bloopern direkt... :angel: Men visst var det ett ovanligt välväxt föl?!

mm... det var väl årets underdrift ;) trodde det fanns någon lägre ålders gräns för hästar i fälttävlan

Jahapp, alla svenska hästarna felfria på hinder, snyggt gjort. Magnus bästa tid i laget.

Var det någon häst öht som höll sig inom maxtiden?

Ganska många skulle jag vilja säga att det var som höll sig inom maxtiden. Den var 16 minuter, optimaltiden, däremot, var 8 minuter, och nej, den var det ingen som klarade ;).

Är mäkta imponerad av svenskarna! Asbra gjort att vara nollor ju. Synd bara att vi inte fick se mer av dem:mad:! Det är också skrattretande att en viss kommentator är helt outstanding vad det gäller felsägningar/feltolkningar och andra allmänt roliga citat:rofl:
"Han sitter spikstilla på hästen" t ex.

Är dock förvånad över hur oroligt det såg ut när ledaren efter dressyren var ute :crazy:, *ratta ratta runt*.

Hjälp, hjälp säg att det går i repris???:eek::confused::eek:

Min satans video har bara spelat in 38 minuter av tre timmar:confused::confused:

Kunde inte gå upp i natt pga av stökit barn fram till kl 1, var helt enkelt för trött..

Jag börjar tjura om jag inte kommer att få se.....

gå in på svt:s hemsida där de eftersänder mkt i web-tv

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I många år var fälttävlan den av ridsportens OS-grenar som var starkast ifrågasatt. Ryttare och hästar dog – eller skadades allvarligt –...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS i Paris är inlett med fälttävlans dressyrprov och det var en överlycklig Sofia Sjöborg som kom ut från banan efter en i stort sett...
Svar
0
· Visningar
135
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka