Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Vad ligger Sverige på för placering nu? Tänkte se hela sändningen igår, men jag somnade när vid halva. =/
Jag tror att Sverige har chans till medalj! Ska bli så spännande att se terrängmomentet idag.
Hej. Jag sag session 2 och 3 av ft dressyren igar och i forrgar. Viktoria gjorde en jattebra ritt. 46,5 straff. Sen strulade magnus lite, Keymaster var sa spand sa jag tror Magnus blev stord av det. Stackars honom!!! Blev 54 straff vilket var synd! Sen hade Dag Albert en del missar, 63 straff, sa laget ligger 7a.
Ingird Klimkes hast var superfin och hon red valdigt bra. Det sag ut som riktig dressyr, valdigt mangar var valdigt bra. Inga gladje poang utan BRA ekipage
Det har jag oxå tyckt när jag sett andra flt tävlingar (kanske därför jag hade höga förväntningar).
Det var några som hade riktigt fina ritter, australiensarna red bra. Men när det var flera med över 50 i straff poäng och hästarna gick och tittade på annat så blev jag besviken..
Nån som kommer hålla mig sällskap, jag sitter framför SVT24 mellan 03 och 06...