Orolig för vad testet ska visa

I

Inredningstok

Skriver under anonymt då ja inte vill gå ut med att jag är gravid. Plussade i fredags och väntade mensen igår.. Pluset va tydligt men inte
Mörkblått eller vad man ska säga. Tänkte ta ett digitalt idag och är nu rädd för vad det visar? Allt känns så overkligt. Vi vill ha barn och detta var planerat. Ingen mens har kommit o ja är jätteöm i brösten. Hur slappnar man av??

Sv: Orolig för vad testet ska visa

Man slappnar inte av. Men förmodligen kommer det bli lättare att hantera när du vet vad det är du ska hantera.

Då förstår jag att det blir långa månader framöver..

Digitaltestet visade "gravid" och det kändes lite skönt att få det bekräftat igen.

Tack =) Nu ska det bara sjunka in.. Misstänker att jag inte kommer förstå det..förrän det börjar hända saker.. Ömma bröst känns inte tillräckligt. och än kan ju allt hända...

Grattis! :D Slappnar av och slappnar av... aldrig mer? Enligt den där principen att man alltid oroar sig för sina barn... :angel: Men om du tänker på första månaderna och oron för missfallsrisken, så slappnade jag väl av när jag kom till insikt att man faktiskt inte kan göra något åt det. Det är bara att leva som vanligt och ha tilltro till att en "frisk" graviditet som utvecklas som den ska också kommer att bestå. Det var lite lättare under grav nr 2 (är i v 20 nu). Första gången överanalyserade jag allt i det egna måendet, så antingen mådde man piss för att man verkligen mådde piss, eller för att man oroade sig för att man inte mådde piss.... ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 813
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 545
Hästvård Förlåt på förhand för långt inlägg! Kort om min häst: D-ponny, 23 år, tunn och muskelfattig men frisk för övrigt innan detta. För ca 2...
Svar
17
· Visningar
1 900
Senast: MiniLi
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 244
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar