Sv: Oroar sig mammor mer?
Även om gymnasieschemat kan vara förhållandevis bra så är det ju ytterst sällan så fritt som studier på högre nivå. Särskilt gällande det faktum att det på eftergymnasial nivå ofta handlar om frivillig närvaro vilket det inte gör på gymnasiet.
Även om det kanske är/var naivt tänkande så får det för min del vara så då. Funkar vår plan så gör det och då är ju allt frid och fröjd. Funkar det inte så är det ju "bara" att rita om planen
Jo gymnasiet är ju mer schemalagd undervisning givetvis så det var bra att ha pumpen hos sköterskan Pappan kunde ju bara värma mjölken från föregående dag och ge när jag var i skolan. Turligt nog hade jag ganska bra schema ändå men visst var det skola varje dag.
Jag tycker att det är skönt att höra att fler vågar tänka som jag gjorde då. Jag var väl kanske naiv men tanken att det inte skulle gå fanns inte i min hjärna en gång. Det bara skulle gå och det gjorde det ju
Hade det nu inte fungerat utan blivit som med dottern så hade jag ju fått ta det då, varför oroa sig i onödan?
Även om gymnasieschemat kan vara förhållandevis bra så är det ju ytterst sällan så fritt som studier på högre nivå. Särskilt gällande det faktum att det på eftergymnasial nivå ofta handlar om frivillig närvaro vilket det inte gör på gymnasiet.
Även om det kanske är/var naivt tänkande så får det för min del vara så då. Funkar vår plan så gör det och då är ju allt frid och fröjd. Funkar det inte så är det ju "bara" att rita om planen