Undrar hur många som stört sig på att du skriver her runt?Man drar av en bit hushållspapper och her runt
He är nog ett av de bästa orden. He dig hit! He valfri grej där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar hur många som stört sig på att du skriver her runt?Man drar av en bit hushållspapper och her runt
Jag klandrar ingen, jag läste bara en annan ton i det citerade än mycket annat i tråden, där självironin är tydlig. Men det kan ju ha varit fel.
Här hör jag bara Sarahas låt dagarna i ända.Att den där jävla mello frans jävla låt ska spelas i tid och otid. har alltid igång radio på mitt kontor. jag hör samma jävla låt minst ett tjugotal gånger om dagen. HUR FAN KAN MAN INTE BLI LESS PÅ DEN!
Sitter på jobbet och äter ett äpple och kommer på hur ofantligt jag stör mig på folk som äter äpple offentligt.
Folk som äter banan är värre. Det luktar ju så förskräckligt!
Men ägg- och kaviarmackor är fan det värsta. Maken äter såna varje morgon och varje morgon funderar jag på om inte vore bättre att vara särbo. När jag var gravid kunde jag inte vistas i samma rum som de där vedervärdiga så kallade mackorna.
Mina familjemedlemmar älskat mackor med makrill i tomatsås.Glöm inte mackor med makrill i tomatsås på! Då föredrar jag ägg och kaviar om jag måste välja
Jag stör mig grymt på att en butik jag passerar på väg till jobbet skyltar stort just nu om att dom säljer fyrverkerier till påsk. Räcker det inte till nyår?
Visst är det galet?Fyrverkerier? Under påsken? Får man ens ha det? Räcker det inte bra med påskbrasa?
Inget är värre än köttbullsmackor. Någon åt det på pendeltåget en morgon när jag var på väg till jobbet. Gravid. Not a happy camper.Men ägg- och kaviarmackor är fan det värsta. Maken äter såna varje morgon och varje morgon funderar jag på om inte vore bättre att vara särbo. När jag var gravid kunde jag inte vistas i samma rum som de där vedervärdiga så kallade mackorna.
Åh, jag älskar såna smörgåsar . Första gången jag åt dem när min sambo var hemma möttes jag av och frågan "but.. but... why would you eat something like that!?".Men ägg- och kaviarmackor är fan det värsta. Maken äter såna varje morgon och varje morgon funderar jag på om inte vore bättre att vara särbo. När jag var gravid kunde jag inte vistas i samma rum som de där vedervärdiga så kallade mackorna.
En rimlig reaktion från din sambo, måste jag sägaÅh, jag älskar såna smörgåsar . Första gången jag åt dem när min sambo var hemma möttes jag av och frågan "but.. but... why would you eat something like that!?".
Det åt jag till lunch både igår och idagGlöm inte mackor med makrill i tomatsås på! Då föredrar jag ägg och kaviar om jag måste välja
Håller med. Kaviar är något jag aldrig fastnat för. Glad att min partner inte heller äter det. Däremot kom barnet hem från fsk och pratade om det. Precis som ketchup är det något man på sin höjd kan få äta borta, t.ex på förskolan. Det kommer inte in genom vår ytterdörrEn rimlig reaktion från din sambo, måste jag säga