Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annons här på Buke för en viss app. Den är extremt tryckkänslig, så VARJE gång man nuddar den när man scrollar förbi öppnar App Store. Eftersom jag råkar klicka på den HELA JÄVLA TIDEN tror min mobil att jag är jätteintresserad och lägger annonsen överallt, vilket ytterligare ökar risken för att råka klicka på den. :cautious: :banghead:

JAG VILL INTE HA DEN JÄVLA APPJÄVELN!!!! :rage::rage::rage:

Jag klandrar ingen, jag läste bara en annan ton i det citerade än mycket annat i tråden, där självironin är tydlig. Men det kan ju ha varit fel.

Det du citerade skrev jag ju först till en användare som uppenbarligen, utifrån den respons jag fick av henne, var och är helt med på att jag inte menade det på blodigt allvar. :confused: Så ja, det missförstod du.

Men ägg- och kaviarmackor är fan det värsta. Maken äter såna varje morgon och varje morgon funderar jag på om inte vore bättre att vara särbo. När jag var gravid kunde jag inte vistas i samma rum som de där vedervärdiga så kallade mackorna.

Glöm inte mackor med makrill i tomatsås på! Då föredrar jag ägg och kaviar om jag måste välja :wtf:

Men ägg- och kaviarmackor är fan det värsta. Maken äter såna varje morgon och varje morgon funderar jag på om inte vore bättre att vara särbo. När jag var gravid kunde jag inte vistas i samma rum som de där vedervärdiga så kallade mackorna.
Inget är värre än köttbullsmackor. Någon åt det på pendeltåget en morgon när jag var på väg till jobbet. Gravid. Not a happy camper.

Åh, jag älskar såna smörgåsar :love:. Första gången jag åt dem när min sambo var hemma möttes jag av O_o :cautious: :wtf: och frågan "but.. but... why would you eat something like that!?".

Jag stör mig orimligt mycket på att SVT återigen lyfter fram en tramsig stockholmskille som får göra en programserie med sig själv i fokus, där majoriteten av programtiden består av hans flams och ryggtavla.

Det är som en muskligare kopia av Erik Haag.

Skärpning svt, tänk utanför den (vita, medelålders, tramsiga) manliga normboxen. Dags att bredda representationen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka