Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här käcka influensan som nu har rullat runt i våran familj i över en månad.... den stör mig orimligt mycket. Den ställer till oreda i vardagspusslet!!! :rage:
Sen stör det mig att det visst bara är @Migo som det passar att stanna och fika hos när @Monstermom är på turné liten omväg till mig skulle hon väl kunna göra? :rage:

Och jo tjena förresten!
1. Vi har influensa
2. Varför kommer inte Monstermom och hälsar på?

:rage::rage::rage::rage: Du vill döda mig!

Just nu stör jag mig på att en granne efter att ha spelat den där hemska Kizunguzungu har gått över till att spela Frans mellolåt på repeat. Bah! Fel låt vann, spela Oscar Zia eller Isa istället!

Jag stör mig på att min e-bok på mobilen tog slut på tunnelbanan imorse (alldels för många tomma sidor på slutet så missade på sidantalet) och att biblioteket nu har problem på sidan så jag inte kan ladda hem en ny. Vad ska jag nu göra när jag har tid över!?

:crazy: nu verkar det inne med att "avsluta" allt prat med så de.... Sen blir det inte mer. Varför!? låter man som man är på väg att fortsätta prata men sen bara tystnar.

En grej till. Facebuck. :nailbiting::nailbiting: Jag får seriöst rysningar

Hemska! Vad ska de vara bra för??
de är för att plagget inte ska ramla av galgen ;). designern i min butik har äntligen börjat sätta såna på fler plagg :love: härligt att slippa att sätta gummiband som halkskydd på alla galgar :p, är det en plagg med stor urringning så tro f*en att plagget kommer ramla ner på golvet så fort en kund går förbi... :meh:

ngt jag irriterar mig lite på är folk som tar ett plagg, provar och hänger det tillbaka ut och in, gärna på andra sidan butiken då man inte ser. så att man först får panik över att det saknas ett plagg, sen får gå igenom butiken 2 gånger innan man hittar det fel hängda.. är glad att det är en liten butik. nej det är inte direkt en lågpris butik ;)

de är för att plagget inte ska ramla av galgen ;). designern i min butik har äntligen börjat sätta såna på fler plagg :love: härligt att slippa att sätta gummiband som halkskydd på alla galgar :p, är det en plagg med stor urringning så tro f*en att plagget kommer ramla ner på golvet så fort en kund går förbi... :meh:

ngt jag irriterar mig lite på är folk som tar ett plagg, provar och hänger det tillbaka ut och in, gärna på andra sidan butiken då man inte ser. så att man först får panik över att det saknas ett plagg, sen får gå igenom butiken 2 gånger innan man hittar det fel hängda.. är glad att det är en liten butik. nej det är inte direkt en lågpris butik ;)
Vore bättre om butikerna kunde ha såna plagg liggande istället. Drygt att behöva börja med att klippa i plagget, dessutom blir det en liten bit kvar som kliar om man har otur. Räcker med att behöva sprätta bort lappen i nacken.

Men galghängarna brukar det ju mest vara lågpriskedjorna som har.

Vore bättre om butikerna kunde ha såna plagg liggande istället. Drygt att behöva börja med att klippa i plagget, dessutom blir det en liten bit kvar som kliar om man har otur. Räcker med att behöva sprätta bort lappen i nacken.

Men galghängarna brukar det ju mest vara lågpriskedjorna som har.
Har trä galgar, och då man skyltar om och möblerar om i butiken 2 gånger i veckan så är det svårt (och tråkigt) att alltid ha blusar liggandes.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka