Plötsligt är jag irriterad på att inte alla vänsterhänta håller pennan bättreOh ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plötsligt är jag irriterad på att inte alla vänsterhänta håller pennan bättreOh ja
Jag stör mig på att jag har klippt bort de där flärparna i alla mina kläder, så när jag nu äntligen kommit mig för att fixa plats i en garderob så att jag kan hänga upp mina kläder glider de av galgarna hela tiden...
Facebook har, iallafall förut, nu är det väldigt länge sedan jag skrev inlägg där, sitt eget system med smileys. Om jag väljaren som jag tycker är passande för tillfället ändras den ofta just till en sådan där generad gubbe. Oerhört störande!Alltså, varför använder folk en liknande smiley som denna istället för ? Exempelvis på fb när de skrivit tack när man grattat på födelsedagen? Jag stör mig! Används även vid andra tilfällen när jag tycker att borde användas faktiskt. Är som att de ber om ursäkt för att de finns!
Att jag sitter här på avresedagen och fortfarande inte har någon bil, är det något att störa sig över?
En till sak att störa sig på!Facebook har, iallafall förut, nu är det väldigt länge sedan jag skrev inlägg där, sitt eget system med smileys. Om jag väljaren som jag tycker är passande för tillfället ändras den ofta just till en sådan där generad gubbe. Oerhört störande!
De behöver de inte, är det som är irriterande att folk envisas med det ändå.Om det inte är en lågprisbutik kanske det är läge att steppa up servicen så kunderna slipper hänga tillbaka plaggen själva?
Definitivt!Att jag sitter här på avresedagen och fortfarande inte har någon bil, är det något att störa sig över?
Fniss så roligtNej jag har väldigt svårt att se att vi skulle höra till samma familj faktiskt.
Jag tycker (men jag är förstås inte så insatt så jag egentligen kan säga något) att han borde plockas in på LPT. Han kan ju inte vara frisk, samt att han utsätter omgivningen för fara. Det är ju för sådana som honom vi bör kunna utnyttja tvångsvården!Jag stör mig på en mycket orimlig grej, att gryningspyromanen släpps fri inom kort.
Jag fattar att vårt rättssystem funkar som det gör, jag vill inte ändra det och är ingen förspråkare för längre straff.
Men. Alla vi som lever i rädsla för honom, alla vi som kollar 100 gånger extra och ställer undan allt brandfarlig om han skulle komma förbi, alla vi som knappt vågar lämna hemmen för att han känner för att elda lite. Är det verkligen okej att en person ska få sätta sån skräck i ett samhälle?
Hört på babysimmet idag: "Och så stoppar vi in armisen här..." ARMISEN?! För helvete!JA .
Åh och så finns det en bloggare som på fullaste allvar använder orden "vabbis" och "vinterkräkis". Som i "Pelle har vinterkräkis så imorgon blir jag tvungen att ta en vabbis". Så _jävla_ fult ".