Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Miao kan vara när man är ny och inte fattat än att rekommenderade trådar kan vara hur gamla din helst , de matchar bara vad du sökt/läst innan
När vänsterhänta människor skriver... Herregud det kryper i hela mig
Jag antar att det inte är någon som nämnt bilar, mopeder och motorcyklar eftersom de är en sådan väldigt rimlig anledning till irritation? Särskilt sådana som låter onödigt mycket och som framförs på ett sätt så att de låter ännu mer. Vrålande, skrikande, mullrande motorer - jag blir rosenrasande! Komma här och tro att det går bra att förpesta ljudmiljön för alla andra? Usch!
Ja och så ser det bara fel ut!Hahaha det störde jag mig på idag, jag SER ju inte vad fasen dom skriver! Förbannat irriterande
Måste vara jobbigt för dom med
När folk lägger in helt rimliga irritationsobjekt i den här tråden eller det faktum att jag just nu verkar tycka att allt jag kommer på egentligen är rimliga irritationsobjekt så att dem (HEHE) inte passar i tråden.
På tal om flyg så blir jag dock i det närmaste mordisk när folk envisas med att PRATA under säkerhetsgenomgången på flyget. Jag ger blanka fan i om du är en kostymnisse som flyger flera ggr i veckan och kan det utantill. Det har inte bara varit en person som man kan be hålla käften/stirra argt på utan i princip hela planet. Ger också blanka fan i att det är inrikesflyg utan det kan vara fint att ha någon aning om vad man ska göra om något händer. Tack!
Jag vet! Får ständigt påminna mig själv om att man bör uppföra sig på facebook och inte svara spydigt eller skicka bajssmileys
Jag blir orimligt arg när någon gräver upp trådar med typ 10 år på nacken och svarar i dem som om frågan ställdes igår !!! Liksom, hur hittar man ens så gamla trådar ?!
(Sen de som svarar efter den förste trådarkeologen är förlåtna, det är bara den som är OND )
Nu känner jag mig lite krängt faktiskt.Ja och så ser det bara fel ut!
Har för mig att blyerts är lite vanskligt att skriva med. Men det kan de gott ha de jävlarna
Det här käcka influensan som nu har rullat runt i våran familj i över en månad.... den stör mig orimligt mycket. Den ställer till oreda i vardagspusslet!!!
Sen stör det mig att det visst bara är @Migo som det passar att stanna och fika hos när @Monstermom är på turné liten omväg till mig skulle hon väl kunna göra?