Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vafan, du skulle ju komma ner till Skåne igen! Nu är jag skitirriterad att du inte varit hit än!
Just nu stör jag mig på det pucko som uppfann migrän. Den idioten ska ta nej f*n inte ha något nobelpris!
Jag var tvungen att googla och blev helt paff. Vinterkräkis verkar ju vara fler än en som använder.Jamen vinterkräkis?!?! Ska det låta gulligt att man har jävla vinterkräksjukan?!?!
JAG BLIR SÅ ORIMLIGT UPPRÖRD
Vinterkräkis är nog bland det värsta jag hört hur kan man snuttifiera nåt sånt
Dessvärre är hon inte ensam, det finns fler som följer samma mönsterOT: Jag vet precis vem du menar!
Jag var tvungen att googla och blev helt paff. Vinterkräkis verkar ju vara fler än en som använder.
Så jävla fuuuuuult! Alltså jag vill nästan börja näthata när jag ser det där jävla ordet .Jag var tvungen att googla och blev helt paff. Vinterkräkis verkar ju vara fler än en som använder.
Helt legitim fråga är emot det överlag men just vinterkräkis tog liksom priset all timeVarför vill man snuttifiera något överhuvudtaget?
Varför vill man snuttifiera något överhuvudtaget?
Men.. att "snuttifiera" är enligt mig att korta av något, göra det svårbegripligt genom att förenkla för mycket. Inte att göra något gulligt. Nu blev jag förvirrad, det stör jag mig på.
är det en tuta i de där? Det har min avkomma inte förstått än tack och lov! Hade skämts ihjäl om hon tutat på folk. Praktisk förvaring till barnet är det i alla fall. Suverän idé!Att man konstruerar kundvagnar så att det är en liten bilhytt framtill där medhavd avkomma kan sitta och låtsas ratta runt är väl en trevlig idé. Men vad var det för jäkla apskaft som satte en tuta där också?
Jaaaaa, det där med barnen stör mig nåt vansinnigt. Jag minns att när en av mina allra bästa vänner fick barn skulle hennes unge med överallt......skitkul. Och det här var ändå högst vettig person i vanliga fall som förhandlades till tråkmånsen nummer ett. Vi umgicks inte längre sen, jag pallade inte att prats barn precis heeeeela tiden vi umgicks. Ärligt, hennes barns första snorkråka kanske jag inte var så intresserad av när jag ville diskutera makt, kön, struktur och lite annat sådär smått och gott.Stör mig på folk som tar med sina barn överallt. Som om det vore självklart.
Typ AW en fredag em, då ska de tränga in en vagn på ett överfullt hak och därefter kan de inte ens föra ett normalt samtal för att de måste hålla på med ungen hela tiden, typ leta nappen, mata, gulla, torka snor.
På riktigt, skaffa barnvakt!?
Stör mig också på folk som tar med sin partner överallt. Kul om man är 5-6 tjejer som ska ta ett glas vin och så sitter det en snubbe där och inte passar in eller har ngt att prata om?
är det en tuta i de där? Det har min avkomma inte förstått än tack och lov! Hade skämts ihjäl om hon tutat på folk. Praktisk förvaring till barnet är det i alla fall. Suverän idé!
Men.. att "snuttifiera" är enligt mig att korta av något, göra det svårbegripligt genom att förenkla för mycket. Inte att göra något gulligt. Nu blev jag förvirrad, det stör jag mig på.