Jag har alltid trott att det är någon slags medicin och har läst niphedril (niffedril)
Haha, jag kom att tänka på Herbert Munkhammar och Michen Didas låt "Alla In". Refrängen går:
När vi går in då går vi alla in nu ska vi alla in
När vi går loss då går vi alla loss kan inte stanna oss
Som niffedril så mycket energi att det tar eld i skyn
Finns inget stopp langa fram massa shots som en Kalashnikov
Obs jag har ändrat ett ord . Själv har jag pga inbitet Tolkienfan alltid tolkat niphredils namn rätt.
Kan rapportera att allt i Shanghai tycks stänga kl 22, så även tunnelbanan. På nivån att man stänger en gigantisk Arena när man har en jättestor Dota 2 turnering i den, för att tvinga folk att åka hem i tid. Man stänger dessutom 21.00, för att städarna ska hinna städa innan.
Det gör mig orimligt arg faktist, eller ja. Hela grejen med att ha internationella event där gör mig förbannad, för allt är kaoz där.
Haha! Det är så mycket kineser i min branch att det är rimligt att anta att reviewern är kines. Om nu Shanghai dör kl 22 så förstår jag ännu mindre varför denne fiktivt kinesiska reviewer inte förstår varför det ibland är vettigt att ersätta det fiktiva smöret i den fiktiva sockerkakan, som man faktiskt kan få ett starkt behov att baka efter kl 22.