R
Raderad medlem 6459
AttansJag STÖR MIG på folk som byter nick!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AttansJag STÖR MIG på folk som byter nick!
Det ÄR en drake.Låter som en drake.
Det ÄR en drake.
Det ÄR en drake.
Jag tycker också att det är jättefint, faktiskt.@bumpo Nej men vad fint! Då byter jag inte nick .
Jag blir på riktigt glad när jag ser attdu skrivit i en tråd. Då vet jag att jag kommer läsa insiktsfulla och vänliga inlägg oavsett ämne. Hur klarar du av att hålla dig så lugn? Är sjukt imponerad av det.@bumpo Nej men vad fint! Då byter jag inte nick .
Men bumpo vad otroligt rar du är . Du har verkligen gjort min dag nu. Tack .Jag blir på riktigt glad när jag ser attdu skrivit i en tråd. Då vet jag att jag kommer läsa insiktsfulla och vänliga inlägg oavsett ämne. Hur klarar du av att hålla dig så lugn? Är sjukt imponerad av det.
Jag har 30 åringar på min facebook som uppdaterar så ..... de är ju inte klokaAlltså jag stör mig på SÅ mycket saker. Kommer inte på allt nu, men tur är väl det.
Men det här med Facebook( och instagram)
Är ju så mycket dumma folk.. Jag har en bekant, 26 år gammal, som lägger upp statusuppdateringar som man gjorde när man var typ 14 (då på typ Lunarstorm eller MSN), typ en svart bild och texten "vill bara ligga och gråta" "glömmer dig aldrig..." "du krossade mig" eller något citat ut en lame låt. Vafan, det är sociala medier, inte nån terapistund. Naturligtvis berättar personen aldrig vad det är som är så hemskt.
Jag kan störa mig mycket på fula bilar... Alltså jag är verkligen inte bilintresserad för fem öre, men jag kan typ dömma en person efter vad personen har för bil.
Sen alla kommentarer till typ stora bloggare/instagrammare... "vart kommer byxorna ifrån?" "jag skulle verkligen vilja ha ditt råd..." alltså på riktigt, det är typ flera hundra kommentarer, varfööör tror folk att personen kan svara på just deras frågor?
Det är ett astöntigt ord ur astöntiga Sagan om Ringen . SOM jag ångrar mitt val av nick alltså
Det är ju så. Och det ska självklart talas om.Men bumpo vad otroligt rar du är . Du har verkligen gjort min dag nu. Tack .
Jag har alltid trott att det är någon slags medicin och har läst niphedril (niffedril)
jaaa tack för insläpp, så störande !!!!Men ja! Så sjukt störigt!
Hatar också när folk skriver "Tack för insläpp" när de blivit medlem i en ny grupp
Växt är ett substantiv. Dessutom heter det har en växt, eller bestämd form har växten.Folk som skickar spelinviter på Facebook borde tvingas bära blöja dygnet runt och aldrig få använda toalett. Jag vill inte spela pandaspel, candy crush eller vattna dina jävla grönsaker.
Sen stör det mig supermycket på att böjningen "har växt" är vedertaget och korrekt. Jag vill att man enbart ska få använda formen "har vuxit". Jag morrar varje gång jag ser det i text.
Så jävla rätt bara.Jag blir oresonligt galen på "alla är vi olika och tur är väl det!" på diskussionsforum eller i fb-grupper. Ja, smartskalle, såna här ställen är till för olika åsikter och VARFÖR ÄR DET SÅ JÄVLA FARLIGT?