R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig asmycket på en viss buss i Göteborg som går typ i Örgryte och ser ut som en vanlig buss men är liksom kortare. Jag blir så PROVOCERAD när jag ser den! Ryser bara jag skriver det här för att jag blir så irriterad på att den ens får finnas när den är så ful och KORT.
Vilket osökt får mig att tänka på det där glad gänget unga killar i Valsätra som hade en Gollum Pink Club. Eftersom de glatt hävdade att en varelse som levt utan solljus så länge och var skapt som han, borde vara grisskär.
Jag stör mig på att "värdering" är så centralt i den svenska varianten av Antikrundan...Fast jag kan faktiskt hålla med om att det här med värdering är ett stort problem i Antikrundan. De nämner aldrig om det är ett försäkringsvärde de pratar om eller kanske ett utropspris. Det är så mycket som kan påverka värdet vid tillexempel en auktion, "rätt" köpare kanske hamnade i trafik-kö, en konstnär med rötter i Värmland säljs oftare för högre pris just där osv. Så ja, lite på skam kan de få!
---
Sen måste jag börja läsa rätt så att jag inte tror att ni pratar om antikvarier i era receptioner utan akvarier... *arbetsskadad*
Men creds till den som kom på att man kan sätta en lång pinne med flagga OCH handtag så den ansvariga vuxna kan stå raklång och passa på vagnenJA! Den som uppfann de där jävla vagnarna för barn borde ställas upp mot en vägg och skjutas!
Ska ungen nu få ha den där vagnen HÅLL DÅ ORDNING PÅ ERA JÄKLA AVKOMMOR! Jag vill ha kvar mina hälsenor och bensköra tanten vill inte bli vält (seriöst, jag har sett det vara på väg att hända och högg tag i det där handtaget på vagnen. Tanten såg livrädd ut).
Ser ut som en vanlig buss har krympt i tvätten.
Där påminde du mig om att jag stör mig orimligt mycket på allt som har med Harry Potter att göra. ALLT. Jag stör mig på romanerna, på karaktären, på namnet, på författaren, på att det gjorts filmer, på att böckerna är så jävla populära, på att jag ägnade tid åt att läsa första boken.Harry Potter
Vid min senaste graviditet började jag grina varje gång jag såg den, blev orimligt rörd att döttrarna fick heja på sin pappa! jag hoppas jag får skylla på hormoner