R
Raderad medlem 6459
Jag STÖR mig på att jag har pms och saknar min kille och alldeles nyss började gråta åt kinderäggsreklamen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Människor som är sjukligt nyfikna förmodligen. Pratar inte om egen erfarenhet här, inte alls!
Det verkade vara en helt vanlig länk. Du kan aldrig ana vad som händer sen!
Jag tror jag tycker om dig ohälsosamt mycket just nuDet verkade vara en helt vanlig länk. Du kan aldrig ana vad som händer sen!
Jag blir arg som ett bi när det blåser, men bara i stan. Vid havet eller ute i naturen får det gärna blåsa.Jag blir orimligt arg av kyla. När det är kallt ute och jag fryser så blir hela min kropp så jävla irriterad och jag bara hatar hela världen!
På tal om tv-reklam så konstaterade jag och en arbetskamrat att den där reklamen med löparen Gylle är väldigt störande. När ungarna skriker pappa, pappa och gapar. Käften bara liksom
Vid min senaste graviditet började jag grina varje gång jag såg den, blev orimligt rörd att döttrarna fick heja på sin pappa! jag hoppas jag får skylla på hormoner
Jag får alltid lust att svara typ "Det har man för fan inte alls gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Sansat liksom.
Frodo i LOTR( filmerna) är annars en person som jag stör mig på ofantligt mycket. Vi förstår att det är jobbigt med ringen. Absolut. Men jag förstår egentligen inte alls hur det kan göra dig så irriterande.
Det samma med Harry Potter i sista böckerna... Lite besvärligt när man börjar bli irriterad på huvudperson
Pssst... @niphredil ! Gunnel är här!
För övrigt, inte alls apropå något över huvud taget, stör mig på:
Alltså, vi snackar vred, sådär gammeltestamentes "jag kommer att bränna ner ditt hus och jaga alla som någonsin visat dig vänlighet till jordens alla hörn!"-vred. Satt ni hemma hos mig när ni la in den där fula jävla bananen tror jag faktiskt jag hade klappat till er...
För övrigt, inte alls apropå något över huvud taget, stör mig på:
Alltså, vi snackar vred, sådär gammeltestamentes "jag kommer att bränna ner ditt hus och jaga alla som någonsin visat dig vänlighet till jordens alla hörn!"-vred. Satt ni hemma hos mig när ni la in den där fula jävla bananen tror jag faktiskt jag hade klappat till er...
Det samma med Harry Potter i sista böckerna... Lite besvärligt när man börjar bli irriterad på huvudperson.
(@Monstermom Min man hälsar att nu vet du hur han har det.)