Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Affärer som inte har tillräckligt med kundpinnar i varje kassa. Hur ska man kunna vara en föredömlig medborgare om det inte ens finns någon pinnjäkel att lägga ner?

När folk kommenterar någon persons inlägg på Facebook, oftast i en Köp&Sälj-grupp med:
Vettig kommentar/fråga
Ett misslyckat försök till att tagga personen i en ny post och avrundar med ännu en post med Hjälptagg någon???! Personen fick troligtvis en avisering redan när du skickade inlägg nr 1 så du måste inte vara så himla hyper... OKEJ?!

Frodo i LOTR( filmerna) är annars en person som jag stör mig på ofantligt mycket. Vi förstår att det är jobbigt med ringen. Absolut. Men jag förstår egentligen inte alls hur det kan göra dig så irriterande.

Detsamma med Harry Potter i sista böckerna... Lite besvärligt när man börjar bli irriterad på huvudperson.

Ehm... Jag har nog bara inte blivit uppfostrad med att det skulle vara viktigt att stänga toalocket hela tiden. På en offentlig toalett vill jag verkligen se insidan så jag kan välja en annan vid behov och då är det som ett obehagligt lotteri varje gång.

Senast ändrad:
Jag får alltid lust att svara typ "Det har man för fan inte alls gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Sansat liksom.

Pssst... @niphredil ! Gunnel är här! :nailbiting:

För övrigt, inte alls apropå något över huvud taget, stör mig på: :banana:
Alltså, vi snackar vred, sådär gammeltestamentes "jag kommer att bränna ner ditt hus och jaga alla som någonsin visat dig vänlighet till jordens alla hörn!"-vred. Satt ni hemma hos mig när ni la in den där fula jävla bananen tror jag faktiskt jag hade klappat till er...

Frodo i LOTR( filmerna) är annars en person som jag stör mig på ofantligt mycket. Vi förstår att det är jobbigt med ringen. Absolut. Men jag förstår egentligen inte alls hur det kan göra dig så irriterande.

Det samma med Harry Potter i sista böckerna... Lite besvärligt när man börjar bli irriterad på huvudperson

Visst vill man bara ge dem en örfil och säga åt dem att skärpa sig!

Pssst... @niphredil ! Gunnel är här! :nailbiting:

Alltså, vi snackar vred, sådär gammeltestamentes "jag kommer att bränna ner ditt hus och jaga alla som någonsin visat dig vänlighet till jordens alla hörn!"-vred. Satt ni hemma hos mig när ni la in den där fula jävla bananen tror jag faktiskt jag hade klappat till er...

:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

animated-smileys-bananas-006.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka