Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på min sambo när han jobbar borta och kl 19 säger att han är så trött och att han lagt sig för natten. Och då måste jag ut med hundarna en gång till här borta innan jag kan lägga mig och känner bara "jag vill inte veta att du redan lagt dig för dagen" :arghh:

Verkligen helt orimligt, men man kan inte styra allt man stör sig på :angel:

Vanlig chokladkräm?
Inget som jag hittat. Alltså det är inte just att jag inte äter nötter utan smakar den mer åt marabouhållet får den vara gjord av ungefär vad sjutton som helst. Rimliga saker då :p

Plamil har utan nötter i alla fall. Sen finns det ju massor som har mer eller mindre nötter i sig.

Nu fick du mig att tänka på något som verkligen, verkligen får rök att spruta ur mina öron: Reklamen för Merci! :rage::arghh: Det kan inte vara bra reklam när den väcker sådan ilska! Nog för att jag kommer ihåg den, men jag blir för tusan arg när jag ser chokladfanskapet i affären.
Men åh, uttalet! Ge mig nåååååd! :wtf:

Mitt hyfsat nyupptäckta orimliga irritationsmoment: :turd: som lämnar fullt med slafsvatten på diskbänken, fläckar på kaklet och matrester i silen i diskhon i lunchrummet på jobbet. Jag hade glömt hur mycket jag stör mig på det.

Den förbannade djävla helvetesskylten "Renovering pågår" som sitter ovanför Stockholms mest stillastående rulltrappa, d v s den som ska göra att man kommer upp från röda linjens perronger på T-Centralen.

Efter att ha varit sönder X gånger de senaste månaderna är rulltrappan nu stillastående med nämnda skylt. Det är bara det att renoveringen knappast "pågår". Ja, förutsatt att servicepersonalen inte är osynlig. För det är fan aldrig någon där!

Att ta sig upp från perrongen tar sin lilla tid. Man hoppas att inget inträffar så de måste utrymma den.:rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka