Min orimligaste irritation just nu är min grannes dygnsrytm. Halva anledningen till att jag inte kan sova när hon låter på natten är för att jag blir SÅ JÄVLA PROVOCERAD över att hon inte sover! Alltså hon har haft flera fester på vardagsnätter men det jag blir riktigt arg över är när hon bara pratar med kompisar i normal samtalston klockan fyra på natten. Inte vinfnittrar utan typ fikapratar. Mitt i natten! VEM FAN GÖR DET??? Det är inte ens ovanligt lyhört, snarare tvärtom, men när jag väl vaknat och hör det ligger jag och retar upp mig själv tills jag inte kan somna om
En annan som togs upp i början av tråden: kassa selfies med massa gulliga kommentarer. OH MY GAWD vad dåliga, rent av fula selfies folk lägger upp. De borde ha raderats sekunderna efter de togs! Ta en ny selfie tills den blir bra istället för att lägga upp en bild där du ser ut som en bajskorv!!! Och sen ska folk hålla på och skriva hur HIIIMLA VACKRA de är på bilden Kan de inte skita i att kommentera eller ser de inte att kompisen ser ut som en jävla blobfish?
En annan som togs upp i början av tråden: kassa selfies med massa gulliga kommentarer. OH MY GAWD vad dåliga, rent av fula selfies folk lägger upp. De borde ha raderats sekunderna efter de togs! Ta en ny selfie tills den blir bra istället för att lägga upp en bild där du ser ut som en bajskorv!!! Och sen ska folk hålla på och skriva hur HIIIMLA VACKRA de är på bilden Kan de inte skita i att kommentera eller ser de inte att kompisen ser ut som en jävla blobfish?