Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir galen på folk som delar inlägg/bilder på facebook som är flera år gamla eller där djuret/saken hittat hem.
Så jag har faktiskt inte lyckats hålla mig utan skriver surt att dom kanske skulle läsa före dom delar.

Sen så arbetar jag i en matbutik så varje dag vill jag strypa någon... ibland kollegor och ibland kunder.

Jag stör mig på när min sambo "diskar". Han torkar inte av diskbänken eller spisen, tar inte bort matresterna ur diskhon och han struntar i att diska stekpannorna för "det fanns inte plats". Meeen bra jobbat älskling.. och så blir han sur när jag gör om allting. :cautious:

Just nu stör jag mig på grannarnas bebis! När jag äntligen fått tyst på valpen så ska det vara tyst i huset! Okej? :rage:

Jag stör mig på när min sambo "diskar". Han torkar inte av diskbänken eller spisen, tar inte bort matresterna ur diskhon och han struntar i att diska stekpannorna för "det fanns inte plats".
Nämen, en till! Men då måste jag få fråga: Hur kan du leva med det? Vill du inte mörda honom? Jag tampas med det på arbetet och anstränger mig till det yttersta för att inte muttra, skälla och anklaga. Vet inte om jag skulle klara det hemma där jag har färre spärrar :)

Jag stör mig osunt mycket på människor som säger intressangt.
Eller konferengs.
Har gått så långt att jag i jobbet stör mig på folk som säger Pangséer till Penséer trots att jag egentligen tror att det är det korrekta uttalet. Blir vansinnigt irriterad bara jag tänker på det. :rage:

Stör mig också alldeles för mycket på folk som absolut vill lämna smörkniven i paketet men inte klipper jack för den i locket.

Nämen, en till! Men då måste jag få fråga: Hur kan du leva med det? Vill du inte mörda honom? Jag tampas med det på arbetet och anstränger mig till det yttersta för att inte muttra, skälla och anklaga. Vet inte om jag skulle klara det hemma där jag har färre spärrar :)
Jo, jag vill mörda honom men vi löser det genom att jag diskar. ;) Ingen idé att tjata på honom när jag gör det så mycket bättre. :D Han får tvätta istället. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka