Jag skrev SYRUPEN i en annan tråd. Gills det?Men du kunde skrivit "RÄTTA TAKTER". Då jäklar... hade det varit störigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skrev SYRUPEN i en annan tråd. Gills det?Men du kunde skrivit "RÄTTA TAKTER". Då jäklar... hade det varit störigt.
NEJ.Jag skrev SYRUPEN i en annan tråd. Gills det?
VI behöver nog inte fortsätta. VI stör nog tillräckligt redan@aprilmaj - undrar hur många sidor vi behöver fortsätta för att folk ska störa sig på oss?
Sorry, OSS!
JAAAAAAA!VI behöver nog inte fortsätta. VI stör nog tillräckligt redan
JAAAAAAA!
Äntligen får jag lite uppmärksamhet
HURRA!!!!!
Nämen, en till! Men då måste jag få fråga: Hur kan du leva med det? Vill du inte mörda honom? Jag tampas med det på arbetet och anstränger mig till det yttersta för att inte muttra, skälla och anklaga. Vet inte om jag skulle klara det hemma där jag har färre spärrarJag stör mig på när min sambo "diskar". Han torkar inte av diskbänken eller spisen, tar inte bort matresterna ur diskhon och han struntar i att diska stekpannorna för "det fanns inte plats".
Jo, jag vill mörda honom men vi löser det genom att jag diskar. Ingen idé att tjata på honom när jag gör det så mycket bättre. Han får tvätta istället.Nämen, en till! Men då måste jag få fråga: Hur kan du leva med det? Vill du inte mörda honom? Jag tampas med det på arbetet och anstränger mig till det yttersta för att inte muttra, skälla och anklaga. Vet inte om jag skulle klara det hemma där jag har färre spärrar
Det började som en helt vanligt tråd. Det som hände sen fick oss att tappa hakan!
Det började som en helt vanligt tråd. Det som hände sen fick oss att tappa hakan!
Jag stör mig osunt mycket på människor som säger intressangt.
Eller konferengs.
.
Människor som är sjukligt nyfikna förmodligen. Pratar inte om egen erfarenhet här, inte alls!Undrar vilka typer av människor som klickar på sådana länkar?