Inga selfies sa vi ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga selfies sa vi ju
Men det är ju sextiTRE! Tro fan att jag plåtade fel buss
SAOLJag stör mig orimligt mycket på "Sveriges nöjdaste kunder" Mest nöjda! Är det bara jag i detta landet som fått lära mig att vissa ord ska inte böjas? Dvs inte fantastiskaste utan mest fantastiska och jadajada
Och så stör jag mig på att jag börjat använda arabiskt slang det är jättefint, men jag framstår som en tönt hos de arabisktalande tonåringarna, wallah!
Jag stör mig orimligt mycket på "Sveriges nöjdaste kunder" Mest nöjda! Är det bara jag i detta landet som fått lära mig att vissa ord ska inte böjas? Dvs inte fantastiskaste utan mest fantastiska och jadajada
Och så stör jag mig på att jag börjat använda arabiskt slang det är jättefint, men jag framstår som en tönt hos de arabisktalande tonåringarna, wallah!
När någon använt Bregott eller liknade och inte använt upp allt smör på kniven utan smetat av det på kanten av asken så det sitter en klump där blandat med brödsmulor.
Fisken är enligt flera experter fullt frisk så det behöver du inte oroa dig över.
För att spinna vidare på fb:
- Jag stör mig fruktansvärt mycket på par som ska ha ett gemensamt Facebook konto!
Tex: Berit och Gösta Andersson
Asså varför?!
Nä, det låter fortfarande fel
Hahahahaha! Herregud! Det där var det roligaste jag läst någonsin tror jag!Ett av mitt livs bättre stunder utspelade sig kring denna kundpinne... Jag hade lagt upp alla mina varor på bandet och hade ingen bakom mig i kön, så jag la inte upp någon pinne. Då kommer det en tjej rusande och ska lägga upp sina varor bakom mig. Jag ser i ögonvrån att hon blänger jättesurt omväxlande på bandet och på mig, och misstänker att hon vill att jag ska lägga ut den där jäkla pinnen, men jag låtsas inte se henne - nyfiken på hur hon tänker lösa situationen. Då lägger hon sina varor demonstrativt på bandet, puttar upp dom så att dom ligger ihop med mina varor och ler slugt. Jag konstaterar i ögonvrån att det hon har lagt upp är ett paket ägg, några liter mjölk, lite smör och något mer och tänker att "ja ja det går väl alltid åt". Så kassörskan blippar igenom alla varor, tjejen bakom mig står med illa dold förtjusning och väntar på att jag ska protestera, men jag betalar lugnt och går och börjar packa ner. Kassörskan vänder sig mot nästa tjej och frågar vad hon ska ha, tjejens leende börjar stelna och hon säger "det där var mina varor!" och pekar mot det jag har börjat packa ner. "Näää, det kan det väl inte vara, jag har ju betalat för dom så dom måste vara mina" säger jag och spelar oförstående...
Så där står tjejen utan varor, skitförbannad, men inser att hon inte har något att komma med längre. Hon blir tvungen att vända på klacken och gå tillbaks in i affären för att hämta nya varor.
Man kanske ska tänka till några gånger vem det är som egentligen blir lidande, innan man försöker jävlas!...
Som jag skrattade när jag kom ut!!!
sorry, men "nöjdast" är grammatiskt korrekt.
Det är när det är fler än två stavelser, som man inte ska komparera med -are och -ast.
Nä, det låter fortfarande fel
Ja men det finns ju oregelbundna ord också såklart.Det måste ju finnas fler regler (eller åtminstone ett gäng undantag) än två stavelser, annars skulle ju gamlast också vara okej?
NejJa men det finns ju oregelbundna ord också såklart.
Fast det är ju svårt att komma ihåg någon annans inställningar? Det är ju inga hack liksom, så en kan veta att nu tog jag bak stolen tre hack.För att inte tala om när en längre person (läs: alla, jag är jättekort) har lånat min bil, ändrat sätet och backspeglarna. Utan att ställa tillbaka det igen.
Då är du i rätt tråd .Eller kanske. Men då stör jag mig på det.