Men hej gulleALLTSÅ! Mest troligt är det här min onge!
Visa bifogad fil 73043
Imorgon får jag veta säkert hoppas jag (och ta egna kort. ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hej gulleALLTSÅ! Mest troligt är det här min onge!
Visa bifogad fil 73043
De är ju lite sådär fulsöta. Den där bilden är tagen för drygt en vecka sedan också, mycket hinner hända på bara några dagar när de är sådär små. Det ska bli så spännande att se dem, och träffa mamma katt och släkten!Men hej gulle
Jo, lite så. Men är svag för djur med stora öronDe är ju lite sådär fulsöta. Den där bilden är tagen för drygt en vecka sedan också, mycket hinner hända på bara några dagar när de är sådär små. Det ska bli så spännande att se dem, och träffa mamma katt och släkten!
Mina tankar går mer åt Dumbo. Kan den flyga?Jo, lite så. Men är svag för djur med stora öron
Jag vågar nog inte ta ut honom i blåsväder.Mina tankar går mer åt Dumbo. Kan den flyga?
Men HEEEJ . Världens gulligaste lilla lejonunge, ju .ALLTSÅ! Mest troligt är det här min onge!
Visa bifogad fil 73043
Nummer tre i ginger-gänget! Shibans enda bästis är ju också jordgubbsblond!Men HEEEJ . Världens gulligaste lilla lejonunge, ju .
BatCat!Världens sötaste fladdermus
Färgmatchat och klart!Nummer tre i ginger-gänget! Shibans enda bästis är ju också jordgubbsblond!
Vilken sötisALLTSÅ! Mest troligt är det här min onge!
Visa bifogad fil 73043
Nu har jag träffat, pussat på och låtit det här pyret ta plats i hjärtat.
Kimchi!
Sötnosar!!Nu har jag träffat, pussat på och låtit det här pyret ta plats i hjärtat.
Kimchi!
Alla bebbarna lär få samma gröna.Sötnosar!!
Och mammans ögonfärg är fantastisk!!
det finns alldeles för många orientaler med dålig ögonfärgAlla bebbarna lär få samma gröna.
Nu har jag träffat, pussat på och låtit det här pyret ta plats i hjärtat.
Kimchi!
Hej KimchiNu har jag träffat, pussat på och låtit det här pyret ta plats i hjärtat.
Kimchi!
Visst är han! Och tack, jag fick välja själv. Baroushka Kimchi blir hela namnet.Underbar och jättefint namn!