Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller alla tummar, tår och tassar så gott jag kan!Jag har nu sett video på tidigare ungar i en annan kombo, och jag dööör! Men får sitta på händerna. Hjälp mig nu hålla tummarna för att allt går bra och att det blir en kissepurr över till mig i kommande kull.
Uppfödaren är positiv till min hund/katt kombo.
Klart du ska ha en kissekatt! Håller tummarna hårt!Jag har nu sett video på tidigare ungar i en annan kombo, och jag dööör! Men får sitta på händerna. Hjälp mig nu hålla tummarna för att allt går bra och att det blir en kissepurr över till mig i kommande kull.
Uppfödaren är positiv till min hund/katt kombo.
Tänkte precis säga att jag hellre blir biten av en oriental och vaknar upp som orientalwoman dagen efter än spiderman. Sen tänkte jag ett varv till. Det är ju fullständigt meningslöst att få som superkraft att alltid prata med hög volym, känna ett stort behov av att sätta mig i knät på folk och inte kunna ge fan i att pilla på saker som inte ska pillas påÄsch då, allt de vill är egentligen att leva ifred i sina hålor faktiskt. Det vi uppfattar som 'aggressivt' beteende är egentligen defensivt och uppstår inte om man inte pillar och petar på dem. De är farligt för en tarantell att bitas och de slipper helst, så lev du vidare i tron.
Risken är nog större att man blir klöst av en kissekatt.
Mamma katt mår fortsatt bra och beräknas föla runt den tjugofemte.
Klart du ska ha en svart, de är fantastiska Inte ett dugg partiskInte för att man ska välja efter färg eller nåt, men jag har alltid drömt om en svart katt.
Till och med far utbrast ett litet "oj" när jag visade bild på en svart oriental. De är något alldeles särskilt.Klart du ska ha en svart, de är fantastiska Inte ett dugg partisk
Verkligen, små minipantrarTill och med far utbrast ett litet "oj" när jag visade bild på en svart oriental. De är något alldeles särskilt.
Svarta katter är häftiga! Men omöjliga att fota, bara så du vet. En svart klump med ögon är det man brukar se.
Det hoppas jag också! En riktig skitunge som matchar shiban.Härligt, Har just nu en chokladhona. Har haft röd , creme och svartsmoke innan. Hoppas du får en riktigt tjatig en.
Jag kan leva med det.Svarta katter är häftiga! Men omöjliga att fota, bara så du vet. En svart klump med ögon är det man brukar se.
Jag kan leva med det.