Haha, du är den andra som säger det! Jag tror att ni överskattar storleken på shiban, han är verkligen yttepytteliten.
Fjorton veckor nu.
Jag tänkte mer på din hand
Har blivit så van med yttepytte katter så även normalstora framstår som giganter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, du är den andra som säger det! Jag tror att ni överskattar storleken på shiban, han är verkligen yttepytteliten.
Fjorton veckor nu.
Jaha! Ja alltså, han är ju väldigt låång överallt så han kanske ser större ut, men det är liksom ingen massa i honom. Jag får hela tiden hjärtat i halsgropen när han hoppar ned från överallt för jag tror att han ska gå sönder.Jag tänkte mer på din hand
Har blivit så van med yttepytte katter så även normalstora framstår som giganter
Vad härligt att se dom tillsammans. Se till att klippa kisses klor ofta. Lätt att dom repar hornhinnan på hunden när dom busar.Mycket kort video av liten kvällspromenad. Hur tuff är inte lillsudden? Bara hakar på storasyster liksom!
Tack, bra tips! De har kommit igång med leken nu så jag ska se till att noppa dem ofta!Vad härligt att se dom tillsammans. Se till att klippa kisses klor ofta. Lätt att dom repar hornhinnan på hunden när dom busar.