Sel
Trådstartare
Visst är han! Alltså, söt var han ju hela tiden, men helt plötsligt är han Vacker också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är inte rädda längre! Det tog inte lång tid förrän han kom ut från bakom soffan. Han har även varit upp till andra våningen i tornet. (förlåt för att videon är flippad!)
Jag som är van vid min långpälsade Alice tycker att det är läckert att se musklerna jobba under den korta pälsenVi är inte rädda längre! Det tog inte lång tid förrän han kom ut från bakom soffan. Han har även varit upp till andra våningen i tornet. (förlåt för att videon är flippad!)
Som en liten studie i anatomi är han verkligen!Jag som är van vid min långpälsade Alice tycker att det är läckert att se musklerna jobba under den korta pälsen
Alltså, titta på dem! Hon är så fin, min hund!
Det är första gången han inte har fräst åt henne eller sprungit iväg, jag är så himla glad! Hon är så duktig med honom också, aldrig haft en katt i huset liksom.Men gud så söta!
Åh men åh!Alltså, titta på dem! Hon är så fin, min hund!
Vi är inte rädda längre! Det tog inte lång tid förrän han kom ut från bakom soffan. Han har även varit upp till andra våningen i tornet. (förlåt för att videon är flippad!)
Han älskar den! Köpte via nätet.Vilken rolig klösgrej han verkar ha att leka med! Är det nåt du fixat själv eller nåt som man kan köpa?
(Även JÄTTEgullig katt såklart.)
Bra grej, tack för tipset! Jag kopplade dock först nu att videon var felvriden Tyckte att det var SÅ smart att den satt på väggen. Men man kanske kan fästa den på väggen? Får kolla in.Han älskar den! Köpte via nätet.
Man kan ställa den på högkant eller platt på golvet, är gjord av pressad kartong och kostade en tvåhundralapp ungefär.
Det är en PAWS road luxury cat scratching board.
Det kan man säkert, den väger inte mycket men är hur stabil som helst. Som ett kartonblock!Bra grej, tack för tipset! Jag kopplade dock först nu att videon var felvriden Tyckte att det var SÅ smart att den satt på väggen. Men man kanske kan fästa den på väggen? Får kolla in.
Alltså, titta på dem! Hon är så fin, min hund!
Haha, du är den andra som säger det! Jag tror att ni överskattar storleken på shiban, han är verkligen yttepytteliten.Så fina
Men vad stor han är
Hur gammal är han? Hur stor kommer han bli, som ett lejon