Säger du nu ja
De är hopplösa att fotografera. Megara är mörkbrun och förutom i solsken utomhus är det en svart sak med gula ögon man fångar på bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger du nu ja
Låter ju lovande med solsken och utomhus med tanke på att det är i Skottland jag bor. Ehum.De är hopplösa att fotografera. Megara är mörkbrun och förutom i solsken utomhus är det en svart sak med gula ögon man fångar på bild.
Låter ju lovande med solsken och utomhus med tanke på att det är i Skottland jag bor. Ehum.
Hanar är allmänt lite mer laid back och kan vara lite mer gosiga (naturligtvis finns det många undantag). Så vill du ha ett gos, ta en svart pojkpanter!
Då måste du visa bilder senJag har ju generellt hondjur i huset sådär, men eftersom kisse ändå ska kasterars oavsett känner jag mig lite friare i mitt val.... så vi får se antar jag. Tänkte åka upp och hälsa på någonstans runt månadsskiftet kanske och se vad uppfödaren säger och vem som blir kärast i vem så att säga, om jag får välja.
Självklart bildbomb så länge det är okej med uppfödaren! Kan inte tänka mig annat i och för sig.Då måste du visa bilder sen
Tänkte samma sak @Sel! Honor är lite mera självständiga bönorHanar är allmänt lite mer laid back och kan vara lite mer gosiga (naturligtvis finns det många undantag). Så vill du ha ett gos, ta en svart pojkpanter!
Jag är ju visserligen van vid att bli älskad lite sådär på nåder. Vi får se vem som fastnar för vem, helt enkelt. Jag har en liten känsla i lilltån att jag har pick of the litter efter uppfödaren valt sin.Tänkte samma sak @Sel! Honor är lite mera självständiga bönor
Hanar tänker med magen eller vad för andra svagheter de kan ha, medan honor tänker efter med hjärnan först ... oftast
/Kattägd som bara haft honor och ska en vacker dag ha en hane bara för att få känna på lite mera ovillkorlig kärlek
Ögonen är magiska!Mycket orientalsnack här. Slänger in en bild på min Thai Siames Blossom.
Denna ras är inte släkt med den vanliga siamesen eller oriental
Var får man tag i en sån? Inte för att jag ska köpa en till katt än på länge, men måste ju sondera terrängenMycket orientalsnack här. Slänger in en bild på min Thai Siames Blossom.
Denna ras är inte släkt med den vanliga siamesen eller oriental
Finns nog ett fåtal uppfödare. Blossom har USA födda föräldrar. Den uppfödaren har fortfarande amerikanska linjer på aveln men gått över till showsiameser.Var får man tag i en sån? Inte för att jag ska köpa en till katt än på länge, men måste ju sondera terrängen
Fattas ju bara att jag behöver importera katt också, ovanpå alla andra dyra hobbysFinns nog ett fåtal uppfödare. Blossom har USA födda föräldrar. Den uppfödaren har fortfarande amerikanska linjer på aveln men gått över till showsiameser.
Påminner mig om när jag tittade på annonser och såg ett foto på två ragdoll kattungar kvar, jag tyckte att det var självklart att den ena var sötare än den andra. Men tänkte att den andra är ju ändå rätt söt den också såklart.Nu är båda flickorna tagna, så det blir definitivt en pojke. Svart eller cream. Bestämmer hon sig för att behålla gräddnosen blir det ju en liten panter oavsett. Ödet kanske! Vi får se.