Sv: Örebro

Jag ska dit! :banana:
( tänker anmäla mej i tid! :angel: )
Rider lätt klass på häst!
Hur ser banan ut, nån som vet?

Banan är 2stycken så man rider över en väg..Den ena delen går på ett stor öppet fält(nya terrängbanan), och sen är det lite i lummig skog och den andra delen går i en kohage, i princip hela banan är på gräs, förutom att det ligger grus framför vissa hinder.
Men jag gillar vattenhindret det är ganska nybyggt och lagom djupt.

Den här bilden är tagen på den nya terrängbanan du ser lite hur det ser ut iaf.

Kan ju tillägga att ingen har fått rida på banan än i år för att den ska hålla sig fin till tävlingarna. Jag har min häst uppstallad där så jag ser banan varje dag:D

Jag kanske ska till Örebro och rida debutant i augusti, någon som vet hur den banan brukar vara..?

Jag ska dit å rida EM kvalet på ponny, trots att jag är alltför gammal för att kvalificera mig . :mad:

kan inte se bilderna......:cry:

men vi ses där iaf! ska åxå rida lätt klass men inte i samma avdelning som du och salonikel

Senast ändrad av en moderator:

Det blev ändrade planer, så jag åker till Hermanstorp nu i helgen istället. Men lycka till alla ni som ska till Örebro! :banana:

nej.
jag saknar nästan lite att bo nära örebro.
tycker för övrigt att deras banor alltid brukar vara jättelätta.
fast de är möjligt att de byggt endel nytt sen jag var där sist.

Jag och Jatza skall dit och rida lätt klass :bump:

sist vi var i Örebro var det lite rörigt fast då var det Örebro Fältrittklubb
som arangerade tävlingen.

Jättefina bilder!!!

verkar vara en trevlig bana, men hindrena ser ju jätteenkla ut :crazy:

Precis! :D

nä ärligt talat så tycker jag att hindrena ser enkla ut för att jag för en gångs skull har tränat på nästan alla enstjärniga hinder hemma, och ska ut på måndag igen :)

det förstår jag väl :p

men efter att ha tränat på betydligt större hinder + att man har en jättehäst så ser allt i lätt klass litet å enkelt ut :D

Lätta eller inte lätta hinder, så ska det iaf bli skitkul!!! :banana:
(fast det är ju roligt om det är liite svårt ;) )

okej då :D hoppas ni vinner båda två. agda och Salo(för visst rider ni i olika avdelningar?)

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod