Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Banan är 2stycken så man rider över en väg..Den ena delen går på ett stor öppet fält(nya terrängbanan), och sen är det lite i lummig skog och den andra delen går i en kohage, i princip hela banan är på gräs, förutom att det ligger grus framför vissa hinder.
Men jag gillar vattenhindret det är ganska nybyggt och lagom djupt.
Den här bilden är tagen på den nya terrängbanan du ser lite hur det ser ut iaf.
Kan ju tillägga att ingen har fått rida på banan än i år för att den ska hålla sig fin till tävlingarna. Jag har min häst uppstallad där så jag ser banan varje dag
http://moa-berrek.magix.net/
Så har lagt upp på ett annat ställe, hoppas det funkar. Inte så high-tech
Spetsen (sista hindret) ska vara med i MVS An, tror jag. Lätt klass ska ha den lilla spetsen (i början), tror jag? :smirk:
nej.
jag saknar nästan lite att bo nära örebro.
tycker för övrigt att deras banor alltid brukar vara jättelätta.
fast de är möjligt att de byggt endel nytt sen jag var där sist.
nä ärligt talat så tycker jag att hindrena ser enkla ut för att jag för en gångs skull har tränat på nästan alla enstjärniga hinder hemma, och ska ut på måndag igen
Kropp & Själ Det är en tolkningsfråga. Från 6.30 till 18.30 jobbade jag och hade således väldigt många i närheten, både personal och intagna :p (Även...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.