Örebro 3/6

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dreddgirl

Har anmätl mig tilltävlingarna i örebro den 3/6 min första debutant och de pirrar i magen bara jag tänker på den kommande tävlingsdagen. Är faktiskt mest nervös för dressyren :crazy: Är de någon mer som ska dit här på buke? Undrar även om de är någon som har en bra packningslista som man kan ha som stöd och följa. Brukar ju bara tävla hoppning, lite annorlunda med alla tre grenar på en gång, man är ju lite rädd att glömma något viktigt. :D

Sv: Örebro 3/6

ska dit och rida lätt kat. D :) Mest nervös för terrängen behöver en till felfri så man kan rida msv. Men man får väl rida så går det nog bra :)

Sv: Örebro 3/6

Ja men titta!! :banana: Är jag blind eller vad bra kan ja gå in där o kolla! Tack :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 113
Senast: Barbabelle
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 514
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024