...om jag vill vara anonym. Ingen kommer att fatta vem jag är.Här byts inga nick. Men det är en käck idé. Du kanske kan ha det som dubbelnick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...om jag vill vara anonym. Ingen kommer att fatta vem jag är.Här byts inga nick. Men det är en käck idé. Du kanske kan ha det som dubbelnick?
...om jag vill vara anonym. Ingen kommer att fatta vem jag är.
Foka, som i vi måste foka på det eller det. Även fok är utomordentligt vidrigt.
Usch, det kändes i ögonen.
Fördel verkar ersättas av uppsida för många. Helt onödigt när det redan finns ett enkelt ord
En hop. Med ett bra språk heter det "invändningar" eller "motargument". Sluta larva dig.Som sagt: med risk att få en hop efter mig var det ja..
Lite? Det enda som är värre än "juh" är fruktansvärt gräsliga "jue" men det ser man dock bara hos fjortisar.Det handlar nog mer om vilket intryck du vill ge. Det är allt lite fjortisvarning på juh.
Nä, dom har en förmåga att föröka sig!!!@Tass Säg inte skottisar, klarar inte fler -is ord
Du menar förstås ordisar?@Tass Säg inte skottisar, klarar inte fler -is ord
Är det ett slags facebooksvenska tror du? Som "finaste", "bästaste" osv?
Ordet i sig är skitfult, men jag håller med om att det är väldigt praktiskt.
Du menar att du inte skulle stå ut om jag sa till dig att "min häst är den vänstraste på fotot"?
@Tass Inser att jag nog skrivit mellis vid 2-3 tillfällen i mitt liv. Känner skammen
AHA ... "reklamiska"...Jag tycker jag hör det titt som tätt i radioreklamer och det låter bara FEL!
Men jag blir inte förvånad om det även "snappats" upp på fb..
Påminner mig om HEN som omvandlade "blodad tand" till "blod på tanden""Kött på benen"
Påminner mig om HEN som omvandlade "blodad tand" till "blod på tanden"
...blev genast väldigt makabert