Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det används jättemycket på mitt jobbSämsta svengelska ordet: spottad. I betydelsen sedd/siktad. Behöver jag motivera?
Då gissar jag att du jobbar på en skvallertidning!Det används jättemycket på mitt jobb
Nära skjuter ingen hare! Kvällspress däremotDå gissar jag att du jobbar på en skvallertidning!
same shit, different name..Nära skjuter ingen hare! Kvällspress däremot
What @ameo said!Nära skjuter ingen hare! Kvällspress däremot
Alltså, vad är det för fel på folk?
Högst troligen inte. Folk är tamejfaan helt jävla dumma i huvudet.Vill du VERKLIGEN öppna den dörren....
Nu har jag inte läst alla 1000 inlägg så jag kanske upprepar.. Men jag har så svårt för folk som inte kan prata ordentligt! Och då menar jag folk med svenska som modersmål som verkar ha missuppfattat vad saker och till heter.
De tre vanligaste är nog EJENKLIEN, ORDENKLIGT och TILL ESSEMPELT. Ursäkta vad?! Vad då till ESSEMPELT?!
Eller inte...same shit, different name..
Min Lundakompis säger bäbi. Min Stockholmskompis säger beeebiiiis.Jag kom på en till! Baby.
I alla former och meningar. "Köp trendiga märkesblöjor till din bäjby".
VADÅ BÄJBY?! Bebis alt barn heter det?!
Dä ä bara å ASSEPTERADe tre vanligaste är nog EJENKLIEN, ORDENKLIGT och TILL ESSEMPELT. Ursäkta vad?! Vad då till ESSEMPELT?!