Ord ni inte står ut med?

Fredagsmys, usch vad jag kräks över det :P Eller när man skriver ex mys på hög nivå. Och folk som skriver älsk istället för älskling, what. the. fuck?!

Jösses vilken gammal tråd - men ämnet är nog odödligt. :D

Då måste jag än en gång få avreagera mig imon och juh.

:banghead:
det får du så gärna!!!

Jag har tänkt på den här tråden typ VARJE gång jag läser om de där förbankade kopparjärnen.
Och uppenbarligen, eftersom tråden fortsatte, så är vi nog några som behöver få avreagera oss mot den vårdslöshet med språket som pågår...

det får du så gärna!!!

Jag har tänkt på den här tråden typ VARJE gång jag läser om de där förbankade kopparjärnen.
Och uppenbarligen, eftersom tråden fortsatte, så är vi nog några som behöver få avreagera oss mot den vårdslöshet med språket som pågår...
Det roliga är att jag tror att det är samma typ 100 ord som vi förfasar oss över i varje sån här tråd :D

Ord jag ogillar är fitta och kuk. Sedan en stor allergi mot "mellis" och som flera andra sagt så är alla ord som lagts till med is efter något som ger mig krypningar ;) gosis, prommis, bussis ja gud vet allt man hört..
Sen är det även störigt med de som säger vart i stället för var
Dom i stället för de eller dem också
Som någon sa är kalsong ett sjukt fult ord :eek:
"Inget illa ment.." är en rad ord som brukar sluta i just något illa ment :p
Även hen och det ibland utbytta mot "en" låter som någon gammal som pratar om sig själv i någon märklig form :D

"Nöjdaste" (kunder) ..för mig heter det "mest nöjda" (kunder)!

Finns säkert en hel hög med ord, jag får återkomma! :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka