Alla som läst på Flashback har nog stött på ordet "sliddjur". Alltså nedsättande ord för kvinna. Det kan vara det fulaste ord jag någonsin hört/läst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Insta! Vad faen, det heter Instagram!
Håller också med om "is"-suffixet!
det får du så gärna!!!Jösses vilken gammal tråd - men ämnet är nog odödligt.
Då måste jag än en gång få avreagera mig imon och juh.
Det roliga är att jag tror att det är samma typ 100 ord som vi förfasar oss över i varje sån här tråddet får du så gärna!!!
Jag har tänkt på den här tråden typ VARJE gång jag läser om de där förbankade kopparjärnen.
Och uppenbarligen, eftersom tråden fortsatte, så är vi nog några som behöver få avreagera oss mot den vårdslöshet med språket som pågår...
Helt säker på att det är så!
kanske beror det på att det är samma gamla sura bukekärringar som gnäller varje gång? Och inte utvecklas vi heller??
Bukekärring
kanske beror det på att det är samma gamla sura bukekärringar som gnäller varje gång? Och inte utvecklas vi heller??
Du menar....Bukekärring
...är inte det ett nytt ord?
Något ditåtDu menar....
....
Att vi har utvecklats???
Jag har faktiskt börjat vänja mig vid det. Det är riktigt praktiskt!Med risk att få en hop efter mig.. "Hen" är nog ett av de fulaste ord som finns, både i skrift och i tal