Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orange passar inte på en fux!![]()
Om du står mellan brunt och grått ska du defenetivt ta brunt, tycker jag!Eller, det beror på vad det är för brunt. Om det är snygg brun så går det bra!
![]()
okej tack för svaren tror jag skiter i orange tar ett brunt eller gråt i ställer från börjes men det blir nog snyggare med brunt till fux då va?![]()
Det finns det som är värre! RosaUsch, oranget är det inte många hästar som passar i. Skulle aldrig ha oranget på en fux, det skär sig ju![]()
Det kanske är en svettfux, som faktiskt går lite åt grått? Den fux jag har, går mer åt det rosa hållet faktiskt, man kanske skulle börja en ny trend? (eller vänta, jag ser nu att nån här hunnit före..)Grått är faktiskt också snyggt på fuxar!
Ja jag ser det, det var snyggt. Men är det inte lite grått i svansen, som ser till att det funkar, eller ser jag i syne?
Men din är ju svettfux och inte så där lysorange som många fuxar är. Svettfux drar ju mycket åt det bruna hållet med en något mer gråbrun ton så det skär sig inte lika mycket.
Exakt, du vill inte ens veta hur min orange-rosa häst ser ut i vägverksorange vojlockMen din är ju svettfux och inte så där lysorange som många fuxar är. Svettfux drar ju mycket åt det bruna hållet med en något mer gråbrun ton så det skär sig inte lika mycket.
Exakt, du vill inte ens veta hur min orange-rosa häst ser ut i vägverksorange vojlockDet är skillnad på fux och fux.. Och jag har himla svårt att tro att du doppat hela svansen i lervälling.
Du har rätt. Den är jätteröd. Men olika nyanser sommar och vinter. Du kanske får ha en sommar och en vinterkollektion av färger och prylar?![]()