Orange till en fux?

Sv: Orange till en fux?

okej tack för svaren tror jag skiter i orange tar ett brunt eller gråt i ställer från börjes men det blir nog snyggare med brunt till fux då va?:d

Orange passar inte på en fux!:crazy:

Om du står mellan brunt och grått ska du defenetivt ta brunt, tycker jag!:D Eller, det beror på vad det är för brunt. Om det är snygg brun så går det bra!;)

Orange passar inte på en fux!:crazy:

Om du står mellan brunt och grått ska du defenetivt ta brunt, tycker jag!:D Eller, det beror på vad det är för brunt. Om det är snygg brun så går det bra!;)

aa jag har märkt det att många inte tycker de passar va också lite tveksam :crazy: Tror det är en snygg brun i alla fall:rofl:

hihi.. på nått sätt åste man ju synas.. =P

njaa, men däremot skogsgrönt, vitt och cremé :D

njae..

jag har en orange grimma till min fux, och dessutom ett skrik rosa täcke...

men detta har jag för att jävlas med dem i stallet då dom tycker det e fult :D

Grått är faktiskt också snyggt på fuxar!
Det kanske är en svettfux, som faktiskt går lite åt grått? Den fux jag har, går mer åt det rosa hållet faktiskt, man kanske skulle börja en ny trend? (eller vänta, jag ser nu att nån här hunnit före..)
Min svarta häst passar bra i orange, riktigt snyggt.

Men hallå orange är ju supersnyggt på fux. Har ett underbart orange schabrak till min (som ingen vill låna :D ) Men jag älskar det.:love:

lugntrav06.jpg

Ja jag ser det, det var snyggt. Men är det inte lite grått i svansen, som ser till att det funkar, eller ser jag i syne?

Men din är ju svettfux och inte så där lysorange som många fuxar är. Svettfux drar ju mycket åt det bruna hållet med en något mer gråbrun ton så det skär sig inte lika mycket.

Ja jag ser det, det var snyggt. Men är det inte lite grått i svansen, som ser till att det funkar, eller ser jag i syne?

Tyvärr måste jag nog säga att det gråa i svansen är lera....

Men din är ju svettfux och inte så där lysorange som många fuxar är. Svettfux drar ju mycket åt det bruna hållet med en något mer gråbrun ton så det skär sig inte lika mycket.

Nope, han är inte svettfux, ljuset på bilden luras.

Sommarpälsen är ganska gulbrun:
sotiskogen.jpg

Vinterpälsen är ganska röd (här är den inte färdigutväxt men man ser hur den ser ut ):
finakjarkur.jpg

Exakt, du vill inte ens veta hur min orange-rosa häst ser ut i vägverksorange vojlock :D Det är skillnad på fux och fux.. Och jag har himla svårt att tro att du doppat hela svansen i lervälling.

Exakt, du vill inte ens veta hur min orange-rosa häst ser ut i vägverksorange vojlock :D Det är skillnad på fux och fux.. Och jag har himla svårt att tro att du doppat hela svansen i lervälling.

Ärsh, folk borde våga mera, alla passar i orange bara man anstränger sig ordentligt:D. Nej inte hela svansen men nertill. I normalt läge är svansen ganska "gul-brun-vit" (med kolsvarta strån i mitten :eek: ). Som sagt bilden är dålig (tagen från film )

Du har rätt. Den är jätteröd. Men olika nyanser sommar och vinter. Du kanske får ha en sommar och en vinterkollektion av färger och prylar? ;)

Du har rätt. Den är jätteröd. Men olika nyanser sommar och vinter. Du kanske får ha en sommar och en vinterkollektion av färger och prylar? ;)

Nja, jag vet inte, jag är inte så matchad av mig. Jag kör hellre på kvalitet än att det ska matcha. Så mina prylar går i: Orange, skogsgrönt, limegrönt, marinblått, vinrött, svart och brunt. Mest skogsgrönt eftersom vi körde med en färgen förut....

Haha, oj vilken färgskillnad det var mellan sommar och vinterpälsen! Du får ha orange när det passar helt enkelt och lägga undan det när den eldorangea pälsen växer ut. :D

Hejsan!
Köpte ett orange schabrak på Elmiamässan i helgen.
Alla skakade på huvudet tills min fux far sadlad och klar.
Då tyckte alla det blev kanon. Kan man inte tro annars.
"Halvblodsprinsessan"

Liknande trådar

Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 195
Senast: Flixon
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 726
Senast: Nikan
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 642
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka