Orange till en fux?

Sv: Orange till en fux?

Näää, det är passar inte speciellt bra på en fux. Har själv en fux och köpte nyss ett schabrak som skulle ha senapsfärgat kantband, men det var i själva verket orange. Iofs så var det inte så himla farligt tillsammans med de andra färgerna med t ex ett helorange schabrak på honom hade varit hemskt.

"Skönheten ligger i betraktarens öga";) Prova och se! Det beror också om hästen är ljus- eller mörk fux, om det "oranga" är ljust eller mörkt orange. Men som sagt.... Det är viktigast vad du själv tycker!:)

Näää, det är passar inte speciellt bra på en fux. Har själv en fux och köpte nyss ett schabrak som skulle ha senapsfärgat kantband, men det var i själva verket orange. Iofs så var det inte så himla farligt tillsammans med de andra färgerna med t ex ett helorange schabrak på honom hade varit hemskt.

okej :crazy: vet inte om du har sett täcket från börjes minitäcken ? det är orange men i så fall om du har sett täcket där ifrån är det helorange?

okej :crazy: vet inte om du har sett täcket från börjes minitäcken ? det är orange men i så fall om du har sett täcket där ifrån är det helorange?

oj det blev 2 :/

"Skönheten ligger i betraktarens öga";) Prova och se! Det beror också om hästen är ljus- eller mörk fux, om det "oranga" är ljust eller mörkt orange. Men som sagt.... Det är viktigast vad du själv tycker!:)

okej ;) jag får se om jag köper det och testar annars får jag la skicka tillbaka det om det blir hemskt fult :smirk:

det täcken från börjes är lite mer åt tegelhållet. Några shettisar en bit bort ifrån mitt stall har sådana. De passar inte alls i det och täckena är inget vidare snygga. Men jag tycker inte att det gör så mycket om det bara är hemma.

det täcken från börjes är lite mer åt tegelhållet. Några shettisar en bit bort ifrån mitt stall har sådana. De passar inte alls i det och täckena är inget vidare snygga. Men jag tycker inte att det gör så mycket om det bara är hemma.

aha okej passar inte bra ? sitter dom dåligt eller? Ska inte använda det så mycket har 2 regntäcken till han men nu när det är sånt här väder kan det vara skönt att veta att man har i fall ett går sönder eller något... och så va dom så billiga 200 kr bara:eek: :smirk:

Usch, oranget är det inte många hästar som passar i. Skulle aldrig ha oranget på en fux, det skär sig ju:eek:

Usch, oranget är det inte många hästar som passar i. Skulle aldrig ha oranget på en fux, det skär sig ju:eek:

svarta hästar passar bra i de men dom passar i alla färger svartsjuk :( :d ... okej tror jag ska testa i alla fall man vet ju inte förren man har testat

Förra året köpte jag ett oranget täcke på H..ks. Bara för det var rea. I sommras fick jag hem min nya häst som är en fux. Han ser f...jävlig ut i det täcket. :crazy:

Förra året köpte jag ett oranget täcke på H..ks. Bara för det var rea. I sommras fick jag hem min nya häst som är en fux. Han ser f...jävlig ut i det täcket. :crazy:

okej:crazy: hitta ett annat från börjes i stället det finns i gråt och brunt så tror jag köper någon av dom i stället

Ähum, lite tårta på tårta kanske? Orange på orange häst....nääää!
Det enda som orange kan vara snyggt på är en riktigt svart häst.

Färgmässigt menade jag. Men själva modellen är inte heller något att hurra över. Men det funkar säkert utmärkt som extretäcken.

se så bra min häst passar i orange =P

4435770.jpg

till TS: Njaa fux och orange gpr nog inte så bra ihop, men smaken ör som baken.. kan tänka mig att de flesta inte tycker att min skimmel passar i orange, men har de på honom ändå =P

vissa fuxar passar i orange beroende på färgen!:)

se så bra min häst passar i orange =P

4435770.jpg

till TS: Njaa fux och orange gpr nog inte så bra ihop, men smaken ör som baken.. kan tänka mig att de flesta inte tycker att min skimmel passar i orange, men har de på honom ändå =P

Det va ju coolt med orange till skimmel det lyser verkligen upp på något sätt :)

Liknande trådar

Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 195
Senast: Flixon
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 726
Senast: Nikan
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 642
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka