Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näää, det är passar inte speciellt bra på en fux. Har själv en fux och köpte nyss ett schabrak som skulle ha senapsfärgat kantband, men det var i själva verket orange. Iofs så var det inte så himla farligt tillsammans med de andra färgerna med t ex ett helorange schabrak på honom hade varit hemskt.
Näää, det är passar inte speciellt bra på en fux. Har själv en fux och köpte nyss ett schabrak som skulle ha senapsfärgat kantband, men det var i själva verket orange. Iofs så var det inte så himla farligt tillsammans med de andra färgerna med t ex ett helorange schabrak på honom hade varit hemskt.
"Skönheten ligger i betraktarens öga"Prova och se! Det beror också om hästen är ljus- eller mörk fux, om det "oranga" är ljust eller mörkt orange. Men som sagt.... Det är viktigast vad du själv tycker!
![]()
det täcken från börjes är lite mer åt tegelhållet. Några shettisar en bit bort ifrån mitt stall har sådana. De passar inte alls i det och täckena är inget vidare snygga. Men jag tycker inte att det gör så mycket om det bara är hemma.
Usch, oranget är det inte många hästar som passar i. Skulle aldrig ha oranget på en fux, det skär sig ju![]()
Förra året köpte jag ett oranget täcke på H..ks. Bara för det var rea. I sommras fick jag hem min nya häst som är en fux. Han ser f...jävlig ut i det täcket.![]()
Skulle orange passa till en fux ?
se så bra min häst passar i orange =P
![]()
till TS: Njaa fux och orange gpr nog inte så bra ihop, men smaken ör som baken.. kan tänka mig att de flesta inte tycker att min skimmel passar i orange, men har de på honom ändå =P