Några kanske kommer ihåg hur jag i en tråd beklagade mig över min nyss hemmifrånflyttad dotter, som skaffade en valp utan att tänka sig särskilt för.Hon bodde i lägenhet, studerar, arbetar extra och har enligt mig svårt att hinna med en hund.
Och det fungerade inte alls.
Nu har jag fått hunden!!! Som present !! Jag vill inte ha hund, jag hinner inte!!!
Men jag skulle behöva hjälp med lite småsaker.....
Som det här med kattgodisknortar, gör det något om en hund äter sådant och hur noga är det med maten????
Ska det vara samma hundmat hela tiden eller kan man göra som Kajsa Varg säger " man tager vad man haver" ?????
Jag menar hunden är ju med i stallet och gör en del egna fynd som den glatt snaskar i sig....
Och det fungerade inte alls.
Nu har jag fått hunden!!! Som present !! Jag vill inte ha hund, jag hinner inte!!!
Men jag skulle behöva hjälp med lite småsaker.....
Som det här med kattgodisknortar, gör det något om en hund äter sådant och hur noga är det med maten????
Ska det vara samma hundmat hela tiden eller kan man göra som Kajsa Varg säger " man tager vad man haver" ?????
Jag menar hunden är ju med i stallet och gör en del egna fynd som den glatt snaskar i sig....