Ont i mellangärdet

cowgirl81

Trådstartare
Varför får man ont där. Idag har ja haft jätteont, de andra dagarna har de vart molande värk men idag usch. Är de nån mer som har ont där och finns de nån förklaring. Hatar smärta. :confused::cry:
 
Sv: Ont i mellangärdet

Vet inte vilken månad du är i men jag hade ofta värk i höger sida under nov-dec och min skolsyster som även är bm sa att det kan vara ligimenten som sträcks och att det inte är konstigt med diffusa värkar eftersom kroppen töjs och påverkas mycket av att magen växer.

V'ntar barn i mars.
 
Sv: Ont i mellangärdet

Jag är inne i vecka 15. De gör ju inte ont i sidan utan i mellangärdet.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 477
Övr. Barn Idag kom Folkhälsomyndigheten med sina nya rekommendationer för skärmtid (finns här att läsa ) och nu är jag nyfiken på hur andra gör...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
6 301
Senast: Trollunge
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp