Sv: Ont i magen ofredande?
Kl
Okej nu har jag blivit motanmäld. För vad vet Jag inte än och helt ärligt kan jag inte riktigt förstå vad jag ska bli anmäld för.
Jobbet har pratat med honom (chefer och facket och sånt) och ja han påstår att allt jag sagt är lögn och att vi haft ett förhållande. Vi har träffat varandra privat TVÅ gånger!! Det är inget jävla förhållande!!!!!!!
Jobbet gör inget förrens polisen är klar. Jag kommer på måndag skaffa en advokat som kommer vara med mig på förhör osv och sköta allt det där. Jag vägrar förlora! Jag är så jävla arg just nu. Kommer garanterat bryta ihop tusen gånger till innan detta är över men jag ska inte förlora!
Jag hatar honom för det han gjort mig och det äcklar mig så jävla mycket att han inte ens kan stå för det.
Värsta är att vissa tagits hans story. VARFÖR skulle jag ljuga om detta? När jag vet hur svårt det är att vinna ngt sånt här som offret, varför skulle jag då utsätta mig för detta om det inte var sant?
Min sida av storyn håller jag på och skriver ner.
Min chef sa idag "X är arg, akta dig för honom" verkar det som en stabil kille eller? Jag är jävligt rädd för honom av en anledning.
För övrigt har äcklet gått runt på jobbet hela dagen och hånlett mot mig. Jag har bara behandlat honom som luft.
Just ja, han har ju då "vittnen" som styrker hans story enligt honom.
Enda jag kan tänka att han menar då är en gång när han kom till mig på parkeringen innan jag hann åka och ville prata lite och avslutar med att försöka typ hångla upp mig och jag lyckas ducka det lite snyggt så det typ blev puss på kinden, på avstånd kanske det såg ut som om jag var med på det men jag ville ju bara inte reta upp honom, ville bara att han skulle dra. Egentligen borde jag slagit honom på käften!!!!!!!!
Långt, argt och massa utropstecken men jag är så arg nu.